Abir Sultan/Flash 90

הסקר החרדי מציג נתונים: כמה מנדטים יש ליהדות התורה וכמה לציונות הדתית

על פי הסקר, מפלגת יהדוה"ת זוכה במרבית הקולות ועומדת על 49.4% שזה 7.2 מנדטים. מפלגת ש"ס עם 24.9% שזה 3.6 מנדטים. הציונות הדתית של סמוטריץ' עם 4.8% שזה 0.7 באחוזי המנדטים. 70% סבורים כי נתניהו המתאים ביותר לראשות הממשלה

פחות משבוע ימים לבחירות ונדמה כי המפה הפוליטית טרם ברורה, למרות סקרים רבים שפורסמו במהלך החודשים האחרונים טרם ברור להיכן נושבת הרוח בתוככי המגזר החרדי, בסקר שפורסם הבוקר ממכון 'אסקריא' עולה מהם נתונים מתוך המגזר החרדי, כאשר כלל הנשאלים היו אך ורק מהמגזר החרדי לא כולל דתיים ומסורתיים.

על פי הסקר, לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת יהדות התורה זוכה במרבית הקולות ועומדת על 49.4% שזה 7.2 מנדטים. מפלגת ש"ס עם 24.9% שזה 3.6 מנדטים. הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' עם 4.8% שזה 0.7 באחוזי המנדטים. מפלגות ימינה, הליכוד ומר"צ עם פחות מאחוז. על פי הסקר 8.7% השיבו שהם עדיין מתלבטים למי להצביע בעוד 11.4% השיבו שהם לא מתכוונים להצביע בבחירות הקרובות.

עוד נשאלו בסקר עד כמה אתה בטוח שתבוא או לא תבוא להצביע ביום הבחירות, בקרב מצביעי יהדות התורה 89% השיבו שהם בטוח יבואו להצביע, 9% השיבו שהם חושבים שכן, 1% השיבו שהם חושבים שלא, ו0% השיבו שבטוח שלא.

בקרב מצביעי ש"ס, 90% השיבו שהם בטוח יבואו להצביע ביום הבחירות, ו-10% השיבו שהם חושבים שכן. בקרב מצביעי הציונות הדתית, 74% השיבו שהם בטוח יבואו להצביע בבחירות הקרובות, בעוד 26% השיבו שהם חושבים שכן.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, 70% מהמשבים סבורים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר לתפקיד, בעוד רק 4% סבורים כי גדעון סער הוא המתאים ביותר לתפקיד.

על פי הנתונים המלאים שפורסמו בסקר, 70% השיבו כי בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר. 4% בחרו בגדעון סער, 3% השיבו שנפתלי בנט הוא המתאים ביותר, ו-1% בלבד השיבו שיאיר לפיד הוא המתאים. 17% השיבו במועמד אחר. ו-6% השיבו שאף אחד מהם לא מתאים לתפקיד ראש הממשלה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

להציג כאילו רוב החרדים מצביעים ג? לחזק את ג? הרי ברור שהסקר נערך מתוך קהל עם רוב אשכנזי. מה אתם רומזים?
נמאס כבר מכל השקרנים מכל הצדדים

שטיות במיץ הרי כל חרדי יודע 7מנדטים של שס זה חרדים בוגרי ישיבות ספרדיות

חחחחחחחחח
באמת חשבתם שכל העם היושב בציון טיפש
מי החוכם השחשב על זה?

פשוט
שלא תצביע לסמוטריץ'…
אלו שמצביעים ש"ס לא חושבים להצביע לו

אוייש שקרים נמעסתם

חכם מצביע בנט צודק מצביע ג

גדולי ישראל הם הקובעים!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו