Yonatan Sindel/Flash90

המקום השישי במר"צ: "מוכן לשבת גם עם בנט וסער – המטרה להחליף את נתניהו"

על המגעים הקואליציוניים אמר הבוקר יאיר גולן: "לא פוסלים שום דבר. מאמין ומקווה שלפיד יכנס את כל המפלגות בגוש השינוי, מהמשותפת ועד סער, כדי לטכס עצה מה עושים על מנת להרחיק את נתניהו". גם יו"ר מפלגתו הצהיר כך אמש כי הוא ישוחח עם כל ראשי המפלגות

ח"כ יאיר גולן אמר הבוקר (רבעי) כי הוא מוכן לשבת גם עם גדעון סער ונפתלי בנט העיקר שראש הממשלה נתניהו יצא מבלפור, לדבריו המטרה העיקרית היא להחליף את שלטון נתניהו.

בראיון שערך בגלי צה"ל, אמר ח"כ יאיר גולן, מספר 6 במרצ כי "אני מאמין גדול שריפוי ישראל תלוי בכך ששוכן בלפור הנוכחי יצא משם. אני מוכן לשבת עם בנט וסער – אם מישהו מהם יצליח להקים חלופה. המטרה היא להחליף את נתניהו. יכול להיות שתוך שנה נלך לבחירות – בינתיים משפט נתניהו יתקדם והציבור יתרגל שאפשר לחיות בלעדיו".

על המגעים הקואליציוניים אמר גולן: "לא פוסלים שום דבר. מאמין ומקווה שלפיד יכנס את כל המפלגות בגוש השינוי, מהמשותפת ועד סער, כדי לטכס עצה מה עושים על מנת להרחיק את נתניהו".

יו"ר המפלגה ניצן הורוביץ אמר אמש גם הוא כי "אנו נראה, נדבר עם ראשי המפלגות ונשקול. אני לא פוסל שום דבר נכון לשעה זאת. אמרנו שאנו פוסלים רק נאשמים בפלילים גזענים וכהנטיסים. צריך לגלות קצת סבלנות. אני מציע לכולם כמה ימים של סבלנות לראות מה התוצאות הסופיות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאיר גולן צריך לזרוק אותך ואת הדעות והחברים שלך במריצה היישר למזבלה של חירייה ליד הבית שלך . יאיר גולן טרוריסט עדיף מימך וממקורביך איש עלוב וממורמר . הימין ישלוט על אפך ועל אמא שלך . אפס מרושע . ניצן הורביץ אצה כזה אפס בעל דעות גרועים מחזבאללה . והם עדיפים עליך . שאותם אפשר לזהות בנקל . אבל בוגד כמוך עמוס בשנאת יהודים אי אפשר לזהות . אתה כמו כל הפחי אשפה דומים ומצחינים מהשורש

מקום 6 במרצ הולך הביתה…

הוא נכנס בכלל?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו