Yonatan Sindel/Flash90

גנץ פנה ללפיד, בנט וסער: "בואו נמצא את הדרך לעצור את שלטון נתניהו"

שר הביטחון פנה היום ללפיד, בנט וסער וקרא להם לקיים בדחיפות פגישה מרובעת בכדי לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו. גנץ: "קראתי למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי בכדי שנוכל להקים ממשלה ישרה"

שר הבטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ פנה ליאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער בקריאה לפגישה מרובעת: "בואו נשב בהקדם ונמצא את הדרך לעצור את שלטון נתניהו ולהקים ממשלה ישרה".

מלשכתו של גנץ נמסר כי, "שר הביטחון בני גנץ פנה היום ללפיד, בנט וסער וקרא להם לקיים בדחיפות פגישה מרובעת בכדי לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו".

שר הבטחון ויו"ר כחול לבן אמר כי, "קראתי למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי בכדי שנוכל להקים ממשלה ישרה ולעצור את שלטון נתניהו״, יצוין כי מאמציו מגיעים על מנת להקים ממשלה חלופית לזו של נתניהו בהקדם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם אני פניתי אליהם. בינתיים לא נעניתי.

גנץ המושחת התעורר . אל תשכחו איך בגד בכם המושחת המטורלל הזה . בוגד זה בוגד . ומושחת זה מושחת . גנץ חבית של בושה . חבית של בגידה . גנת המושחת ניכן ה 59 מחיון שיכלו לפטור את מצוקת הנכים או משרד הרווחה . גנץ ואלשיך צנד השחיתות שקבלה היתר מבגץ . לשמאל מותר לגנוב ולמצוץ את כספם של המסכנים .. בתמיכת בגץ המושחתים צריך להעיף אותם ואת מרץ ושאר מפלגות השנאה מארץ הקודש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו