Yonatan Sindel/Flash90

דיווח: נתניהו פנה ליהדות התורה שיביעו תמיכה בו – משה גפני לפי שעה מסרב

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה למפלגת יהדות התורה כבר אתמול וביקש שיביעו תמיכה בו - גפני לפי שעה מסרב בטענה של "תנו לי לחשוב". לעומת זאת דיווחים שונים אומרים כי בכירים ביהדות התורה הבטיחו כי יתמכו ברה"מ נתניהו. בתוך כך הסיעה תתכנס מחר לדיון בעניין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש אמש (מוצאי חג ראשון של פסח) מיו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שיודיע כי הם ימליצו אצל נשיא המדינה עליו לתפקיד ראש הממשלה אך עד עתה גפני מסרב להביע תמיכה פומבית בנתניהו.

העיתונאי מיכאל שמש שפרסם את הדיווח כתב בחשבונו האישי בטוויטר, "נתניהו פנה ליהדות התורה כבר אתמול וביקש שיביעו תמיכה בו – גפני לפי שעה מסרב ״תנו לי לחשוב״. סיעת דגל התורה תתכנס מחר".

עיתונאי 'חדשות 12' יאיר שרקי הגיב וכתב, ה״סירוב״ של גפני לחתום לנתניהו הוא כמו ה״סירוב״ שלו לקבל שיחה מנתניהו בליל הבחירות. החזיק 20 דקות לצרכי ברוגז על הסיוע של נתניהו לסמוטריץ. בכיר מאד ביהדות התורה: אנחנו עם ביבי.

לעומת גפני, יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר הבוקר כי הם ימליצו על נתניהו, בהודעה שפרסם כתב דרעי, "ש"ס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות. ש"ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

"ש"ס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו", נמסר עוד בהודעה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו