Yonatan Sindel/Flash90

לפיד בשיחות סגורות: "אפשר להקים עם בנט ממשלה – החרדים יצטרפו יום אחרי"

על פי הדיווח המתפרסם הערב יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צוטט לאחר המפגש עם בנט כשהוא אומר, "יש התקדמות משמעותית בשיחות עם בנט, מעריך שאפשר להקים איתו ממשלה. הוא לא סומך על ההבטחות של נתניהו, החרדים יצטרפו לממשלה כזאת יום אחרי הקמתה"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שוחח עם מקורביו לאחר פגישתו אמש עם יו"ר ימינה נפתלי בנט ואמר כי יש התקדמות משמעותית בשיחות עמו, לטענת לפיד אפשר לסמוך עליו ולהקים איתו ממשלה יציבה.

על פי הדיווח המתפרסם הערב (ראשון) לראשונה ב'כאן חדשות' יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צוטט כשהוא אומר, "יש התקדמות משמעותית בשיחות עם בנט, מעריך שאפשר להקים איתו ממשלה. הוא לא סומך על ההבטחות של נתניהו, החרדים יצטרפו לממשלה כזאת יום אחרי הקמתה".

עוד דווח ב'כאן חדשות' כי, בתוך כך, במפלגת רע"מ העבירו בימים האחרונים מסר לשני הגושים ובו התנאי לתמיכה בהקמת ממשלה ובבחירת יו"ר הכנסת: הקפאת חוק קמיניץ, המחמיר עם אכיפת עבירות הבנייה. מקורבים ליו"ר רע"מ מנסור עבאס מציינים כי הם מרגישים שהם יכולים להיות לשון מאזניים, ולמנף את הסיטואציה במקרה שבו אף אחד לא יצליח להקים ממשלה ויילכו לבחירות חמישיות. ברע"מ וברשימה המשותפת טרם החליטו על מי הם ימליצו מחר לנשיא המדינה ראובן ריבלין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חלומות נעימים החרדים לא ישבו אתך ועם ליברמן עדיף עם עבאס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו