Nasser Ishtayeh/FLASH90

ברקע חגיגות השחרור של הרוצח: הוגשה הצעת חוק לשלילת אזרחות ממחבלים

על פי הדיווח, הצעת החוק שחתומה על ידי 42 חברי כנסת, קובעת כי אם אזרח ישראלי או תושב מזרח ירושלים ביצע פיגוע טרור, ובשל כך הוא מקבל כספים מהרשות הפלסטינית - אזרחותו או תושבותו ישללו באופן אוטומטי, והוא עצמו יועבר לשטחי הרשות הפלסטינית

לאחר הסערה שפרצה לפני כשבוע ויותר בעקבות החגיגות איתן התקבל רוצחו של החייל משה תמם ז"ל עם שחרורו, יצאו חברי הכנסת אבי דיכטר מהליכוד ואורית סטרוק מהציונות הדתית והניחו השבוע את הצעת חוק שתשלול מהמחבלים את האזרחות.

על פי הדיווח של העיתונאי זאב קם, הצעת החוק שחתומה על ידי 42 חברי כנסת, קובעת כי אם אזרח ישראלי או תושב מזרח ירושלים ביצע פיגוע טרור, ובשל כך הוא מקבל כספים מהרשות הפלסטינית – אזרחותו או תושבותו ישללו באופן אוטומטי, והוא עצמו יועבר לשטחי הרשות הפלסטינית.

מי שעבר השבוע בין חברי הכנסת והחתים אותם על הצעת החוק היו אורטל תמם, אחייניתו של החייל משה תמם, ומירב והרצל חג'אג' מפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור.

כזכור, לפני כשבוע שוחרר מבית הסוהר "קציעות" המחבל רושדי אבו-מוך, שהיה שותף לרצח החייל משה תמם לפני 37 שנים. אבו מוך נשא 35 שנות מאסר ומשפחתו אירגנה עבורו קבלת פנים חגיגית בביתו בבאקה אל גרביה. משפחתו של משה תמם זעמה על השחרור ודרשה לשלול את אזרחותו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו