Atia Mohammed/Flash90

נמשכת האלימות בירושלים: עימותים ורימוני הלם בשער שכם ובמעבר קלנדיה • צפו

כוחות משטרה פיזרו עשרות מתפרעים במזרח ירושלים; שני שוטרים נפצעו קל וארבעה מפגינים נעצרו. לפי דיווחים פלסטיניים, שמונה מפגינים נפצעו בעימותים, אחד מהם הועבר לבית החולים. המפכ"ל ומפקד המחוז קיימו הערכת מצב מיוחדת בתחילת הערב


תיעוד מפעילות הכוחות באזור מעבר קלנדיה. צילום: דוברות המשטרה.

מאות ערבים יידו חפצים וירו זיקוקים לעבר שוטרים באזור שער שכם. אחד מהם אף פצע קל שוטר מג"ב באמצעות בקבוק. השוטרים שמרו על איפוק לאורך רוב שעות הערב לנוכח קללות ודחיפות, אך הגיבו לעתים בירי רימוני הלם. המשטרה הפעילה פרשים ועצרה כמה מפגינים.

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל פעלו משעות הערב במספר מוקדים של הפרות סדר בגזרת עוטף ירושלים ביניהם במעבר קלנדיה שם התקהלו מאות מתפרעים שיידו בקבוקי תבערה, הבעירו צמיגים וירו זיקוקים ובגזרת קבר רחל שם התקהלו כמה עשרות חשודים שיידו אבנים לעבר מתחם הקבר ולעבר הלוחמים שהצליחו להביא למעצרם "על חם" של 4 חשודים ביידוי אבנים.

בשני המוקדים ביצעו הלוחמים שימוש של אמצעים לפיזור הפגנות ולאחר מספר שעות של פעילות הצליחו הכוחות לפזר את המתפרעים ולהשיב את הסדר. לאחר השעה 1 לפנות בוקר הודיעו במשטרה כי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל פיזרו את הפרת הסדר באזור קבר רחל שבגזרת עוטף ירושלים וכי גם במעבר קלנדיה שגרה.

כאמור, במעבר קלנדיה הצליחו הלוחמים לפזר את ההתפרעויות וכעת במקום שגרה. הפלסטינים מדווחים על כ- 8 פצועים באורח קל אשר נפגעו במהלך הפרות הסדר כתוצאה מירי של אמצעים לפיזור הפגנות.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן הגיע למוקדי הפעילות המרכזיים בגזרת ירושלים והעוטף, נפגש עם המפקדים והלוחמים, שמע מהם על הפעילות בגזרה ודרש מהם לחתור למגע אל מול כל איום, לפעול במקצועיות ולעשות הכל בכדי להביא למעצר של כל מי שיתקוף אזרחים או לוחמים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ההתגרות באומות הביאה עלינו את כל הצרות גם הפרעות בחברון הגיעו אחרי צעדה מטופשת לירושלים שחיממה אותם
ועכשיו זה סמוטריץ ושובו בנים

הסכמי שלום כדוגמת אוסלו והדומה לו המטופשים הביאו עלינו שתי אינטיפדות איומות עכשיו זה היה גפני שקרא להם (רע"מ) לשלום
רק גירוש האויב והחלת הריבונות כמו באזור גוש דן יביא לשקט ממשי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture