Flash90

החכי"ם מהשמאל תוקפים: "הליכוד ארגון פשע – נתניהו משחית את המערכת"

בצד השמאלי של המפה הפוליטית משתלחים באש חיה נגד ראש הממשלה נתניהו לאחר שמינה את אקוניס לכהן כשר משפטים בניגוד לדעת היעומ"ש. יאיר גולן: "מפלגה הפועלת באופן מתואם וביודעין נגד החוק תוך השתקת היועמ״ש". בתוך כך, גנץ ימסור הצהרה לתקשורת

לאחר שנתניהו מינה כשר המשפטים את ח"כ אקוניס בניגוד לדעתו של היועמ"ש מנדלבליט, יוצאים החכי"ם מהשמאל ותוקפים את ראש הממשלה באופן חסר תקדים.

סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן, אמר כי, "הליכוד הוא ארגון פשע. מפלגה הפועלת באופן מתואם וביודעין נגד החוק תוך השתקת היועמ״ש. מדובר בשפל היסטורי ועבריינות בוטה. על כל הגורמים, מימין ומשמאל, לעשות הכל כדי להציל את ישראל מידי הליכוד".

יו״ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ אמר, "נתניהו מבצע פעולות עברייניות במטרה להיאחז בשלטון ולחמוק ממשפטו. שרי הליכוד שותפים לפשע. אסור לנתניהו להישאר יום אחד בתפקיד ויש להוציא אותו לנבצרות".

עוד אמר יו"ר מרצ, "מי שמואשם בלקיחת שוחד, במירמה ובהפרת אמונים, ממשיך להשחית את המערכת ולהפר כל עקרון של ממשל תקין. ישראל מידרדת לתהום, חובה לעצור את טירוף המערכות ולהקים ממשלה חדשה".

בתוך כך, שר הבטחון ויו"ר כחול לבן ימסור הערב הצהרה לתקשורת. כך נמסר מלשכתו.

כזכור, מוקדם יותר היום אמר יו"ר תקוה חדשה, ח"כ סער כי "הסאגה סביב (אי) מינוי שר המשפטים שהגיעה לשיאה עכשיו בישיבת הממשלה ההזויה היא עדות נוספת לצורך החיוני בהחלפת השלטון".

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט תקף אף הוא בחריפות: "מדינת ישראל מתקרבת לסף תהום של אנרכיה. אין לנו מדינה אחרת. אני קורא לכולם להבין את גודל הרגע, להתעשת ולגלות אחריות לאומית. מדינת ישראל חייבת בדחיפות ממשלה מתפקדת ויציבה".

יאיר לפיד מסר כי "כל מי שהעלה בדעתו אפילו לרגע לחתום על הסכם כלשהו עם נתניהו, קיבל תזכורת שאין שום סיכוי שהוא ימלא את חלקו בשום הסכם. אם היה מי שעוד חשב שנתניהו צריך לשבת ליד שולחן הממשלה – היום הוא קיבל תזכורת שהוא חייב כבר ללכת".

"הזלזול הבוטה בשלטון החוק, בכל הסכם שהוא חתם עליו, השקרים כדרך חיים – כל זה פרץ היום סביב מינוי שר המשפטים", הוסיף לפיד. "הוא פשוט לא מסוגל לא לרמות".

מלשכת נתניהו נמסר כי "בית המשפט חייב את ראש הממשלה לקיים דיון בממשלה עד יום שלישי בצהריים בסוגיית מינוי שר משפטים. בהתאם להחלטה זו לקיים דיון על מינוי שר משפטים, רה"מ כינס את הממשלה הבוקר. בתחילת הדיון הציע רה"מ להמתין 48 שעות כדי להגיע להסכמות ושר הביטחון הסכים".

"רה"מ אמר שיש שתי אפשרויות – להסמיך מיד שר כלשהו לטפל בסוגיית העצירים או לחליפין להמתין 48 שעות כדי להגיע להסכמות על מינוי שר. תחילה, גנץ הסכים ל48 שעות ובהמשך חזר בו מההסכמה, וסירב לשני הנתיבים ודרש הצבעה במקום".

בלשכת נתניהו הוסיפו והסבירו כי "רה"מ הסכים והעלה את ההצעה למינוי גנץ, ומשזו נפלה, העלה את מועמדותו של השר אקוניס שקיבל רוב קולות. היועמ"ש טען שהפרשנות שלו היא שההצבעה על אקוניס היא לא חוקית כי בני גנץ התנגד לה. השר אוחנה אמר שההסכם הפריטטי תקף רק על "סדר היום" שהיה מוסכם מראש, וכלל רק את מינויו של שר משפטים מבלי לנקוב במועמד ספציפי. בתגובה מזכיר הממשלה ושרים העלו את סעיף 15 לתקנון הממשלה, שקובע כי ראש הממשלה רשאי לעלות לסדר היום נושא שהוא מאשר שיש צורך לדון בו, וכך נהג".

"ראש הממשלה פנה לאחר הדיון ליועמ"ש בבקשה שיעביר לבית המשפט את העמדה הבאה: מבלי לגרוע מהטענה שההחלטה על מינויו של השר אקוניס התקבלה בממשלה כדין, ראש הממשלה מבקש 48 שעות נוספות כדי לנסות להגיע להסכמה בין הצדדים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבג"ץ ארגון פשע, הם השחיתו את המערכת והפכו את הכנסת והממשלה לכלי ריק, עליהם אין בקורת בזמן שרוב העם נקעה נפשם מההתנהגות של הבג"ץ, מה יש, אסור לממשלה להחליט, היועץ המשפטי צריך להלך עליהם אימים כל הזמן, מי הוא בכלל

השמאלנים ומשפחותיהם ובגץ כולם עבריינים מושחתים עוכרי ישראל . המדינה היא של הימניים ולא שלכם שונאי ה'מושחתים בתמיכת גנץ רב מושחת ותקשורת הזויה מוטה אכזרית ומסוכנת לעם ישראל . לכו לעזה שונאי ישראל . מטשחתים רודפי בצע הארץ מקיאה עליכם טישים ברשות בגץ שמור לי ואשמור לך

למה בג"ץ לא דן בעניין ניגוד הענינים של גנץ במשרד הביטחון? הרי יש לו מניות בשווי 4 מליון שח במערכות הקשורות למערכת הביטחון, אה זה לא ימני…

כל הרמטכלים לשעבר שמאלים
צמרת הצבא מוחזקת בידם
מתי ניראה את הסרוגים בצמרת הצבא
הרי הם משרתים שם לא

ררררשעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ארורים !!!!!!!!!!!!!!!! משוגעים!!!!!!!!!!!!!!!!!! עברינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו