שימוש לפי סעיף 27א*

"יהודים, בואו ננצח": תג מחיר על תקיפות החרדים – רכבים פלסטיניים הוצתו • צפו

חשד לתג מחיר בכפר בית איכסא שסמוך לירושלים - אלמונים הציתו חמישה רכבים וריססו כתובת שמרמזת על הסרטונים האלימים שהעלו צעירים ערבים ברשתות החברתיות, "יהודים בואו ננצח טיקטוק", נכתב. המשטרה פתחה בחקירה בה ייקח חלק גם השב"כ


שימוש לפי סעיף 27א*

הלילה (בין שלישי לרביעי) התקבל דיווח במשטרת ירושלים על מספר רכבים שעולים באש בוואדי שבין שכונת רמות לכפר בית איכסה. בהמשך התברר כי מדובר באירוע תג מחיר בתגובה לאלימות הערבים נגד חרדים בשבועות האחרונים. ליד הרכבים השרופים רוססה הכתובת "יהודים בואו ננצח טיקטוק" ולידה מגן דוד.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח כי בכפר בית איכסא, הוצתו ככל הנראה  3 כלי רכב ועל הכביש רוססה כתובת בעברית בנוסח "יהודים בואו ננצח טיקטוק" וציור של מגן דוד". נפתחה חקירה.

בתוך כך, משטרת ירושלים עדכנו כי אמש עצרו השוטרים במהלך פעילות משולבת, שני חשודים צעירים (קטינים- 15, 17) שתקפו באבנים עוברי אורח בפארק המסילה סמוך לשכונת בית צפאפא בירושלים. החשודים הופתעו לגלות כי עוברי האורח הנם בלשי משטרה שפעלו במקום להגברת ביטחונם של ציבור באי המקום.

במהלך שעות הערב בוצעה פעילות על ידי כוחות סמויים וגלויים להגברת תחושת הבטחון לבאי פארק המסילה במהלכה הותקפו הבלשים באבנים. מיד עם זיהוי התקיפה, בוצע מעצר על ידי שוטרי יחידת האופנועים מוריה במהלכו תקפו החשודים את השוטרים בניסיון להימלט אך ללא הועיל והשניים שנעצרו הועברו לחקירה.

משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול למען שמירת מרקם החיים התקין והגברת ביטחונו של כל אדם במרחב הציבורי, ותפעל לאיתור מפרי סדר וחוק במטרה למצות עמם את הדין.

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אהה..
פתאום שב"כ בתמונה.
הבהלה של השלטון מ"תג מחיר" רק מצדיקה את קיומו..

מה קרה לכם?! רק לערבים מותר להשתמש באלימות.
ליהודים אסור.
אפילו השב"כ לוקח חלק מהחקירה…

במקרים של האלימות הערבית לא ראיתי שכ"כ רודפים אחרי המחבלים ולא ראיתי שרשום שהשב"כ חוקר אותם…

חוצפה איך מעיזים לערב את השבכ
שמדובר באלימות נגד יהודים אזיש מישטרה ואחרי שבוע מוצאים אותם ואחרי 5ימים שבית המישפט עושה איזה הארכת מאצר הם מישתחררים
ושלא יבינו לא נכון אני לא בעד ה"תג מחיר" אלא אני ממש נגד כי אחרי הכל הבני מיעוטים אללולים לינקום וזה לא ממש מפחיד את צמאי הדם האלו ימש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture