הוארך מעצר חוטף בנו מהפגייה:

הוארך מעצר חוטף בנו מהפגייה: "מדובר באב שדאג מאוד לעולל שלו"

בית המשפט האריך את מעצרו של האב שלקח את בנו מבית החולים והעביר אותו למוסד רפואי אחר • בית המשפט קבע כי "מדובר באב שדואג לבנו, אך עם זאת לא ניתן להתעלם מכך שמדבור בהתנהגות קיצונית" • עורך דינו הסביר: "הגיעו מים עד נפש"

בדיון שהתקיים היום (חמישי) בבימ"ש השלום בתל אביב ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו של האב שנעצר אתמול במרכז רפואי במרכז הארץ, לאחר שנחשד כי לקח את בנו ממחלקת הפגים בבי"ח איכילוב והעבירו בארגז על אופניים חשמליים למרכז רפואי אחר, ללא אישור ושחרור רפואי. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של החשוד ב-4 ימים נוספים.

תקרית חריגה: אב חטף את בנו בן היום מהפגייה והסיע אותו בארגז האופניים

חקירת האב שחטף את בנו מהפגייה: "נס שהתינוק נשאר בחיים ללא חמצן"

עוד קבע בית המשפט כי החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית במהלך ימי המאסר על רקע התנהגותו והרקע הנפשי שלו. לבית השופטים, "החשוד שיתף פעולה בחקירתו וגולל את גרסתו ואת המניע למעשה. התרשמתי כי מדובר באב אשר דואג לבנו ודאגה זו הייתה המניע הבלעדי למעשיו. עם זאת, לא ניתן התעלם שמדובר בהתנהגות קיצונית".

חוקר המשטרה תיאר את המקרה החריג: "האב החליט על דעת עצמו שהטיפול בפגייה בבית החולים לא מספיק טוב. בעת שהאחיות טיפלו בילדים אחרים הוא ניתק את הבן ממכשיר ההנשמה, הניח אותו בתוך ארגז פלסטיק ונסע איתו מאיכילוב לתל השומר, שם ניגש למיון ואמר "הבן שלי בלי חמצן". לאחר שנעצר, טען האב בפני השוטרים: "ניסיתי להציל את חיי הבן שלי".

במהלך הדיון התפרץ החשוד לדברי עורך דינו והבהיר: "פניתי למשרד הבריאות, פניתי למנהל בית החולים, פניתי למעייני הישועה – למי לא פניתי? פניתי לכל העולם כדי לשחרר את הבן שלי". אם היילוד טענה בעדותה במשטרה שלא ידעה על כוונתו של האב.

עורך הדין יוסי פריינטי המייצג את האב אמר לחדשות 12: "מדובר באב שדאג מאוד לעולל שלו. לשיטתו כל ההתנהלות של בית בחולים הייתה כושלת מהשעות הראשונות של הלידה. הוא שלח להם מכתב וביקש שיעבירו את בנו למקום אחר – עד שהגיעו מים עד נפש והוא לקח את התינוק".

עוד הוסיף עורך הדין פריינטי: "אני לא חושב שמדובר באירוע חריג כאשר הכול עובד הפוך. יש פה ילד שהוא דם מדמו – הזויות השמועות שהוא חטף את הילד. בואו נכנס לפרופורציות. אני מקווה שבית המשפט יורה על שחרורו של האב ושהיום חייהם של בני הזוג ימשיכו כסדרם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הנס הגדול של האבא שהוא לא חרדי..
לכן הוא ייצא זכאי במשפט….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו