David Cohen/Flash90

אסון מירון: 11 ימים אחרי, עוכבו לראשונה המהנדסים לחקירה משטרתית

שוטרים פשטו הבוקר על בתיהם של המהנדס ויועץ הבטיחות של ההילולה, והם נלקחו לחקירה באזהרה במשרדי היחידה הכלכלית בלהב 433 • במשטרה ינסו לבדוק האם ערכו את כל הבדיקות הנדרשות במקום לקראת השתתפות הרבבות בהילולת הרשב"י באתרא קדישא מירון

אסון מירון: רק 11 ימים אחרי הטרגדיה הנוראית ומחיצתם למוות של 45 בני אדם, פשטו הבוקר (שני) לראשונה שוטרים על בתיהם של מעורבים בנושא על מנת לזמנם לחקירה.

שוטרים פשטו על בתיהם של שני מהנדסים, אחד מהם שימש כמנהל בטיחות והשני כיועץ בטיחות, ולקחו אותם למשרדי היחידה הכלכלית בלהב 433, שם ייחקרו באזהרה.

המשטרה בודקת האם הם ערכו את כל הבדיקות הנדרשות במקום, לקראת בואם הצפוי של רבבות העולים להילולת הרשב"י ביום ל"ג בעומר באתרא קדישא מירון.

מדובר בחקירות מקבילות הנערכות על ידי מח"ש, הבודקת את התנהלות המשטרה ועל ידי המשטרה, באמצעות היחידה הכלכלית בראשותו של תת-ניצב בועז בלאט, שבודקת את ההיבטים האזרחיים.

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט החקירות יתקיימו במקביל ובנפרד, אך הם יתכללו את הפרטים העולים מהחקירה על מנת להצליח ולהשיג תמונת מבט שלימה על האירוע.

במקביל לחקירת מח"ש והמשטרה, גם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן הודיע כי יפתח בחקירה מקיפה אודות הגורמים לאסון הנוראי, שמוגדר על ידי הרשויות כאסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"כל הכבוד" אחרי שכבר הספיקו להשמיד ראיות ולתאם גרסאות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו