Hadas Parush/Flash90

בנט עדיין בוחן אופציה לממשלה עם נתניהו; עבאס: הפסקנו את המגעים הפוליטיים

יו"ר רע"מ הודיע על הפסקת המגעים הפוליטיים בעקבות המצב הביטחוני; יו"ר ימינה: "לא נהיה כבולים על ידי תומכי טרור" • בנט עדיין בוחן אופציה של ממשלה עם נתניהו בתנאי שהוא ראשון ברוטציה - גדעון סער צפוי להסכים, בתנאי שנתניהו לא יתמודד שוב

יו"ר רע"ם מנסור עבאס הודיע הבוקר (חמישי) בראיון לגלי צה"ל על הפסקת המגעים הפוליטיים בשל האלימות המשתוללות ברחובות. "זה לא הזמן. צריך להרגיע, מחינו די".

עבאס הגיב על המהומות בערים המעורבות ברחבי הארץ וגינה את הפרעות: "מחאה זה לא הפרת חוק – חייבים לעצור. אחרי שיירגע, צריך לחשב מסלול מחדש לשותפות אמת". לדברי יו"ר רע"ם, הוא עדיין לא פוסל ישיבה בקואליציה.

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט אמר אמש בריאיון לרשת CNN האמריקנית "אני וחבריי לא נהיה כבולים על ידי תומכי טרור". עם זאת, סירב להגיב על הקמת ממשלה בתמיכה ערבית. לדבריו, "אנו עושים הכל על מנת להוציא את ישראל מתוך הפלונטר הזה והליכה לבחירות נוספות".

הפרשן בן כספית מדווח הבוקר בעיתון מעריב כי בנט עדיין ממשיך לנהל שיחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר ההצעה העומדת על הפרק מדברת על כך שבנט יכהן כראש ממשלה בשנה וחצי הראשונות ונתניהו יחליף אותו לשנתיים וחצי מיד אחר כך.

כדי להצליח, ולאור העובדה שהמצב הביטחוני לא מאפשר התבססות על הימנעות של רע"מ, יש צורך בתמיכת מפלגת תקוה חדשה של גדעון סער. לפי בן כספית, יש לו תנאי: הגבלת קדנציות כדי לוודא שזו תהיה הקדנציה האחרונה של נתניהו כראש ממשלה. סער עצמו מכחיש כל קשר למגעים הללו.

עוד מדווח בן כספית כי בסביבת בנט, מי שדוחף לחיבור עם הליכוד הוא יועצו טל גן צבי, בעוד שבנט עצמו לא מאמין לנתניהו ומעדיף שותפות עם לפיד. אצל סער נראה כי זאב אלקין הוא החוליה החלשה והוא היה שמח לחזור לליכוד בתנאים מועדפים. בהצעת נתניהו יקבלו בנט וסער נציגות נרחבת במוסדות הליכוד ובקרב חברי המרכז.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי וויי להקים ממשלה עם בנט הלא יציב הזה!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו