Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ' נגד הרצוג: יפעל להצבעת גוש הימין עבור מרים פרץ לנשיאות

הבחירות לנשיאות המדינה: אחרי שהתברר כי ישנם 2 מתמודדים, מרים פרץ מול יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, מתגייס יו"ר מפלגת הציונות הדתית עבור פרץ ולהפעיל לחץ פומבי על מפלגות הימין והמפלגות החרדיות להביא לבחירתה לתפקיד

יו"ר מפלגת "הציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ' מתכוון להתגייס פומבית לבחירתה של מרים פרץ לתפקיד נשיא המדינה, וינסה לגייס לשם כך גם את שאר מפלגות הימין באמצעות לחץ פומבי עליהם – כך מדווח הבוקר זאב קם בכאן רשת ב'.

לפי הדיווח, סמוטריץ' ומפלגתו ינסו למתג את הבחירות האלו ככאלו שיש בהן מועמדת מטעם הימין, מרים פרץ, ומועמד מטעם השמאל, יצחק הרצוג. כך הוא מתכוון להפעיל לחץ ציבורי על נתניהו, בנט, סער והחרדים להתגייס למען בחירתה.

יצוין כי עד כה, במפלגות הליכוד ותקווה חדשה הודיעו על חופש הצבעה סיעתי בבחירות לנשיאות הכנסת, מה שמגביר את סיכויי הזכייה של בוז'י הרצוג, למרות האהדה הציבורית למרים פרץ.

בגזרת המפלגות החרדיות, חברי כנסת מיהדות התורה חתמו עבור הרצוג והערכה היא כי מרבית ח"כי המפלגה יצביעו עבורו. בש"ס, חתמו גם עבור הרצוג וכאשר נתקלה פרץ בקשיים להשגת עשרת החתימות, התגייסו חברים בסיעה לחתום עבורה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו צריכים את מרים פרץ כנשיאה, מי יחתום על חנינה לכל נאשמי הימין מטעם שלטון בג"ץ? בוז'י? לאאאאאאאאאאאא….

עדיף הרצוג שמאלני מתון והגון יחסית
מפרץ פורצת גדר, אשה, וללא כיסוי ראש.
זיופים יותר גרועים משמאלנים גלויים.

יוסי..
אני לא רוצה את פרץ אבל הרצוג פי כמה גרוע!!

יו"ר השדולה "להתחדשות יהודית" ידידם של "הקהילות בחו"ל"

בקיצור הוא הולך להביא את הרפורמים לכאן. ובגדול!!

בנוסף הוא תומך לתת את ירושלים [מזרחית] לפלסטינים כעיר בירה

רק שמלאן יעיז לתת חנינה ולעזור ולתמוך בציבור ימני ודתי, דתיה ועוד סמפטית שלא דרכה רגלה בפוליטקה, לא תעז לעשות כלום למען הדת והימין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו