סבא וסבתא הגיעו לביקור משפחתי באיטליה ונהרגו יחד עם הנכדים והנין

סבא וסבתא הגיעו לביקור משפחתי באיטליה ונהרגו יחד עם הנכדים והנין

ההרוגים הישראלים באסון קריסת הרכבל באיטליה, הם זוג ישראלים מבוגרים שהגיעו לבקר את נכדיהם המתגוררים במדינה. בקריסה, נהרגו הסבא והסבתא, הנכדה ובעלה והנין הקטן שלהם. הילד השני, בן 6 בלבד, נפצע באורח קשה ומאושפז בבית החולים

אחרי שעדכנו את המשפחות, הותר לפרסום הבוקר (שני) פרטי הישראלים שנהרגו באסון אמש באיטליה, בקריסת הרכבל. במקום נהרגו 14 בני אדם – 5 מתוכם ישראלים.

ההרוגים הישראלים הם: עמית בירן וטל פלג-בירן, זוג ישראלים הלומדים ועובדים באיטליה, יחד עם בנם בן השנתיים. הבעל, עבד כמאבטח בקהילה היהודית במילאנו והם התגוררו בפאביה שבצפון איטליה.

בנוסף נהרגו הסבא והסבתא של פלג-בירן, ברברה ויצחק כהן, שהגיעו לאיטליה כדי לבקר את הנכדים והנינים.

בנם השני של הישראלים שהתגוררו באיטליה ונהרגו בתאונה, איתן בן ה-6, נפצע באורח קשה. משרד החוץ מעדכן כי האחות של עמית, איה, נמצאת בבית החולים ליד מיטתו של איתן בירן. אחיו של עמית בירן, ואחיה ואביה של טל, יטוסו הלילה לאיטליה.

הקונסול ברומא, איתן אברהם, ומחלקת ישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, פעלו וסייעו למשפחה מייד עם קבלת ההודעה מהמשטרה המקומית. שגרירות ישראל ברומא מסייעת בהעברת הגופות לארץ.

רכבל קרס באיטליה; 5 ישראלים בהם זוג הורים וילד נהרגו; ילד במצב אנוש

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה הקריאות לועדת חקירה ממלכתית ומהיום צריך לאסור לנסוע עם רכבלים כמו שעושים בלגנים על הטרובינות שפירקו בגור ובקרלין אלא כל זמן שרוצים להעיף מישהו קוראים לועדת חקירה ובאיטליה אין לאף אחד אינטרס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו