אילוסטרציה. צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בכפר הערבי: הפראמדיק טיפל בפצוע והאמבולנס נגנב – המשטרה חוקרת

בסוף השבוע האחרון הגיעו כוחות מד"א לכפר יפיע לאחר דיווח על קטטה במקום. האמבולנס חטף ירי והנהג ירד לבחון את מקום הפגיעה. בעוד הנהג הפראמדיק יורד מההגה וניגש לעבר מקום הפגיעה באמבולנס, הגיע חשוד, עלה להגה, ופתח בנסיעה, זאת בזמן שהחובש הצעיר נמצא מאחור

אירוע חמור התרחש בסוף השבוע האחרון, היה זה כאשר אמבולנס של מד"א הוזמן לטפל בפצועים מקטטה בכפר יפיע, האמבולנס נפגע מירי וכמה מתושבי הכפר אף השתלטו עליו בשעה שצוותו טיפל בחוץ בפצועים.

על מנת להעניק טיפול רפואי לפצוע בקטטה, מיהר הצוות הרפואי להעלותו אל האמבולנס, אולם בשלב הזה חש הפראמדיק כי האמבולנס ספג פגיעה כתוצאה מירי תועה.

בעוד הנהג הפראמדיק יורד מההגה וניגש לעבר מקום הפגיעה באמבולנס, הגיע חשוד, עלה להגה, ופתח בנסיעה, זאת בזמן שהחובש הצעיר נמצא מאחור, מעניק טיפול רפואי לפצוע, וכאמור הפצוע לצידו.

הפראמדיק שנותר בזירה חשוף לירי, החל לרדוף אחרי האמבולנס רגלית, ובחלוף כ-80 מטר עצר החשוד את האמבולנס, ירד מההגה ונמלט, מה שאפשר לפראמדיק לחזור אל ההגה ולחלץ את האמבולנס ולפנות את הפצועים לבית החולים.

כוחות משטרה הוזעקו למקום, והחלו בחקירה לבירור נסיבות הירי ופציעתו של החשוד וגניבת האמבולנס. במהלך האירוע נעצרו שלושה חשודים תושבי המקום, שמעצרם הוארך בארבעה ימים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוכא וטלולה, בני מעוטים גונבים אמבולנס, צחוק…המשמעות, תפסקנה כניסת אמבולנסים לכפרים ערביים, מתן עזרה רפואית…ע"י השבאב!

תנסו להפוך את התמונה כמה מתנחלים קופצים על אמבולנס ומתחילים לנסוע איתו והנהג למטה באיזור ירי מה היתה תגובות השמאל ומדא ומשטרה????? אין יותר כניסה לאמבולנסים לכל שטחי ההתנחליות נכון???!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו