Tomer Neuberg/Flash90

ברקת בביקורת על נתניהו: "חושב שהוא טעה בשיקול דעתו"

בכיר הליכוד טען כי נתניהו טעה בכך שלא העביר את המושכות למישהו אחר מבכירי מפלגתו. "אם ראש הממשלה היה אומר אני זז הצידה, ומבקש לייצר פריימריז במטרה להוביל את המחנה הלאומי, ההערכה שלי היא שגם המחנה הלאומי היה מתאחד סביב המועמד הנבחר"

חבר הכנסת ניר ברקת ממפלגת הליכוד שחגג ביום חמישי האחרון כינוס ענק לאלפי פעילי המפלגה מתח ביקורת על התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כשניר ברקת נשאל מה חשב על ההחלטה של ראש הממשלה נתניהו להציע רוטציה לסער, לבנט, לגנץ ולדרעי אבל לא למישהו מהליכוד, השיב: "אני חושב שראש הממשלה טעה בשיקול דעתו".

ברקת הוסיף ואמר כי, "אם ראש הממשלה היה אומר אני זז הצידה, ומבקש לייצר פריימריז במטרה להוביל את המחנה הלאומי, ההערכה שלי היא שגם המחנה הלאומי היה מתאחד סביב המועמד הנבחר. אם הוא היה מאפשר את זה, מי שהיה מרכיב ממשלה ביום ראשון זה הליכוד יחד עם המחנה הלאומי".

ברקת הוסיף ואמר בכינוס שערך כי, "הודעתי שאני אתמודד אחרי עידן נתניהו ואני גם אנצח. לא שיניתי את דעתי. ברגע שהוא יחליט לפרוש, אני אהיה שמה ואני אנצח".

הכינוס שערך ביום חמישי גרר תגובות רבות מחברי המפלגה שרבים מהם הגיעו לתמוך בו. ברקת הבהיר כי הכינוס אינו נגד נתניהו אלא רק לחיזוק מפלגת הליכוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו