Hadas Parush/Flash90

ישיבה חגיגית במליאת הכנסת: כך תיראה השבעת הממשלה ה-36

המליאה תתכנס בשעה 16:00 אחר הצהריים ותצביע על הקמת הממשלה החדשה. קודם לכן ינאם ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט ויציג את קווי היסוד של ממשלתו. לאחר מכן ינאם יו"ר האופוזיציה המיועד בנימין נתניהו. המעמד יתקיים בנוכחות נשיא המדינה ריבלין

בישיבה מיוחדת שתתקיים היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים במליאת הכנסת צפויה לקום ממשלתם החדשה של יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

ישיבת המליאה החגיגית לכינון הממשלה ה-36 תפתח בשעה 16:00, ובמהלכה ייבחר גם יו"ר הכנסת. הישיבה תתקיים במעמד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ונשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.

בפתח הישיבה החגיגית של השבעת הממשלה, תכריז מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורוביץ: "כבוד הנשיא" וחברי הכנסת והמוזמנים יכבדו את הנשיא בקימה ממקום מושבם.

לאחר מכן, יו"ר הכנסת יריב לוין יזמין אז אל דוכן הכנסת את ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט כדי שיציג את ממשלתו, פירוט קווי היסוד שלה, הרכבה וחלוקת התפקידים בין השרים, כפי שקובע חוק-יסוד: הממשלה.

לאחר נאום בנט ינאם ראש הממשלה החלופי ושר החוץ הנכנס יאיר לפיד. לבסוף יוזמן לנאום ראש האופוזיציה המיועד – בנימין נתניהו. בסביבתו אומרים שהוא שוקד על "אחד מהנאומים הנחרצים שלו". בתום נאומי השלושה, יתקיים דיון סיעתי בו יוקצו לכל סיעה 9 דקות לשאת דברים.

בשלב הבא תתקיים בחירת יו"ר הכנסת, ויושב הראש הנבחר יעלה לנהל את המשך הישיבה: הבעת אמון בממשלת החילופים והצהרות האמונים של ראש הממשלה, ראש הממשלה החלופי והשרים. לאחר ההצבעה, יעלו שרי הממשלה המיועדים בזה אחר זה ויצהירו אמונים.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, אחרי יותר מ-12 שנה ברציפות בשלטון ו-15 שנים בסך הכול כראש ממשלה – בנימין נתניהו ייפרד היום מהתואר. בסביבתו מבטיחים שהוא ינהל את המעבר על פי כללי הטקס ויעביר את השלטון באופן מסודר. לפי שעה, נתניהו ומשפחתו לא עוזבים את בלפור.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחרי שנחשפנו כולנו להסכמים הקואלציונים… הגיע הזמן ואולי אתם תהיו הראשונים להחדיר את זה. שבעצם אין פה לא ממשלת שינוי ולא ממשלת אחדות!
הדבר היחיד שיש פה זה ממשלת נ ק מ נ ו ת ! (השמאל נוקם בימין ובחרדים. המזחי נוקם בחרדים עם כל ענייני דת במדינה) וגם ממשלת ש נ א ה ! (כל הדבק שיש פה בממשלה זה רק על השנאה לביבי).
בקיצור… ממשלת נקמנות שנאה ופילוג!!!

לא מתאים לאתר חרדי לכתוב ישיבה חגיגית על ממשלת שמד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו