פינוי ראשון של בנט: המאחז בעוז עציון נהרס; בן גביר הגיע למקום וזעם • צפו

כוחות גדולים פינו הבוקר את המתנחלים במאחז עוז ציון שבבנימין והרסו את הבתים שהוקמו במקום. מדובר בפינוי מאחז ראשון מאז בנט נכנס לתפקיד ראש הממשלה. סמוטריץ': "הבנייה הערבית משתוללת בנגב, בגליל וביהודה ושומרון ובנט ושקד בוחרים להרוס ליהודים"


כוחות שיטור ואנשי המנהל האזרחי פשטו הבוקר (רביעי) על המאחז עוז ציון שבבנימין הממוקם בסמוך לגבעת אסף, בין בית אל לעפרה ופינו את התושבים מהמקום לקראת הריסה של המבנים במאחז.

שעה קלה לאחר פינוי המתנחלים הגיעו כוחות עם כלי חפירה והרסו את המבנים שהקימו התושבים, המבנים שעשויים מפח נשברו במהירות, לא נרשמו עימותים במקום.

מדובר בפינוי מאחז ראשון מאז היכנסו של ראש הממשלה נפתלי בנט לתפקיד, בימין זועמים על בנט שהוא כאיש "ימין" אישר פינוי של מאחז מתנחלים ביו"ש.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה להרס בעוז ציון: "‏לצערי כפי שחששנו כבר בימיה הראשונים של הממשלה מתחיל הרס ההתיישבות. היהודית כמובן. הבנייה הערבית משתוללת בנגב, בגליל וביהודה ושומרון ובנט ושקד בוחרים להרוס ליהודים".

עוד אמר יו"ר הציונות הדתית, "אל דאגה, אנחנו נמשיך בעזרת השם לבנות ולהיאחז בארץ. נמשיך את הדרך והערכים שאותם הם בחרו לעזוב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture