Hadas Parush/Flash90

"מצפה מהאופוזיציה לתמוך": שקד תעלה את חוק האזרחות להצבעה כבר השבוע

שקד תכננת להמשיך ולהעלות את החוק לאישור הכנסת, גם אם ייפסל בהתחלה. בהמשך לכך, היום הודיעה השרה בישיבת הממשלה כי החוק יעלה השבוע להצבעה כלשונו ובלי שינויים. כל עוד חוק האזרחות לא יעבור שקד תענה בשלילה באופן פרטני לכל אחת מבקשות

כל עוד חוק האזרחות לא יעבור בכנסת, שרת הפנים איילת שקד מתכוונת לענות בשלילה באופן פרטני לכל אחת מבקשות איחוד המשפחות שיגיעו אליה.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות', בנוסף, מתכננת שקד להמשיך ולהעלות את החוק לאישור הכנסת, גם אם ייפסל בהתחלה. בהמשך לכך, היום הודיעה השרה בישיבת הממשלה כי החוק יעלה השבוע להצבעה כלשונו ובלי שינויים. "מצפה מהאופוזיציה לתמוך", אמרה.

שר הפנים איילת שקד נערכת לאפשרות שחוק איסור איחוד משפחות יפול השבוע בכנסת, אם הקואליציה לא תצליח לגייס רוב לתמיכה בחוק. השרה מתכננת למנוע את איחוד המשפחות על ידי הודעות פרטניות לפלסטינים המבקשים לקבל מעמד במסגרת איחוד המשפחות ועל ידי מתן תשובה שלילית באופן אישי לכל אחת ממאות הבקשות שמוגשות למשרדה בכל שנה.

על פי הדיווח, בכל שנה מוגשות בערך אלף בקשות לאיחוד משפחות ובכוונת שרת הפנים לדחות כל אחת מהן באופן פרטני ועל ידי כך למנוע את איחוד המשפחות גם ללא החוק.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמה הזויים אתם יכולים להיות?!🤔
שכחתם… תפקידה של האופזיציה לאתרג את הקואליציה עם חוקים. ולא ההפך!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו