Yonatan Sindel/Flash90

האופוזיציה תגיע לוועדה המסדרת; זוהר תוקף: "ימינה מנסה לגנוב את ההצבעה"

בסוף השבוע האחרון הודיעו סיעות האופוזיציה כי הם לא ישתתפו בדיוני הועדה המסדרת עקב צום שבעה-עשר בתמוז אך למרות זאת בחרו בקואליציה לקיים דיונים ביום הזה ואף הוסיפו את חוק האזרחות, דבר שגרם לסיעות לחזור בהם מהחלטתם. זוהר: "זה לא יעזור להם"

סיעות האופוזיציה הודיעו כי הם לא ישתתפו בדיון בוועדה המסדרת שתתקיים היום זאת בשל צום י"ז בתמוז, אלא שלאחר הודעתם נוסף בסדר היום דיון על חוק האזרחות, דבר שהוביל את סיעות האופוזיציה לחזור בהם מהחלטתם והם יגעו לדיון.

בשל כך יצא ח"כ מיקי זוהר מהליכוד נגד אנשי מפלגת ימינה בעקבות הניסיון של יו"ר הועדה המסדרת עידית סילמן בשליחות איילת שקד לגנוב את ההצבעה בועדה המסדרת.

בסוף השבוע האחרון הודיעה האופוזיציה כי לא תשתתף בדיוני הועדה המסדרת עקב צום שבעה-עשר בתמוז אך למרות זאת בחרו בקואליציה לקיים דיונים ביום הזה.

ח"כ מיקי זוהר תקף: "סילמן בוחרת להביא את חוק האזרחות בהתראה של כמה שעות כאילו יש באפשרותה להעביר אותו. עידית נשלחה שוב ע״י שקד כדי לבזות את עצמה בועדה המסדרת כי הקואליציה לא מסוגלת להעביר את חוק האזרחות ומנסה לגנוב את ההצבעה בועדה".

ח"כ זוהר מוסיף כי "זה לא יעזור להם, את חוק האזרחות הם יצליחו להעביר רק בתמיכת רע״מ והמשותפת שאותם הם בחרו כבני בריתם הפוליטיים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבסורדי וקורע שהקואליציה מאתרגת את האופזיציה. היי חברה… אתם הקואליציה אתם אמורים לעבוד… האופזיציה מאתרגת עם חוקים… שכחתם?! חחחח
מצחיק כמה שזה כואב!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו