לאחר שנדבר בקורונה: ח

Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שנדבק בקורונה: ח"כ קריב אושפז בבית החולים – "נעזר בחמצן וחש בטוב"

חבר הכנסת הרפורמי ממפלגת העבודה אושפז במחלקת הקורונה בתל השומר בעקבות החרפה של תסמיני הקורונה. הוא פונה לאחר היוועצות עם רופא הכנסת, "הוא נעזר בחמצן וחש בטוב, ונמצא בהשגחה במחלקת קורונה", נמסר מלשכתו

יו"ר ועדת החוקה חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) אושפז במהלך הלילה (בין שני לשלישי) בבית החולים שיבא בתל השומר בעקבות החרפה של תסמיני הקורונה. חה"כ הרפורמי נעזר בחמצן ובהודעה שהוציאה לשכתו נאמר כי הוא חש בטוב.

מלשכתו נמסר כי עקב החרפת תסמיני קורונה, ובהיוועצות עם רופא הכנסת, ח"כ קריב, פונה הלילה לביה"ח. "הוא נעזר בחמצן וחש בטוב, ונמצא בהשגחה במחלקת קורונה", נמסר.

ארבעה חברי כנסת נוספים מלבד קריב אובחנו לאחרונה עם קורונה, ענבר בזק מיש עתיד, עופר כסיף מהרשימה המשותפת, שמחה רוטמן מהציונות הדתית ואיתמר בן גביר, גם הוא מהציונות הדתית.

בעדכון האחרון של משרד הבריאות נמסר כי אתמול אובחנו בישראל 8,646 כחיוביים לקורונה מתוך כ-143 אלף בדיקות. מדובר במספר הגבוה של נדבקים ונבדקים מאז 1 בפברואר. בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 926 חולי קורונה, 559 מהם במצב קשה. מדובר בעלייה של 31 חולים קשים חדשים לעומת המספר אתמול. מספר החולים הקשים המחוברים למכונות הנשמה ירד מעט והוא עומד על 89.

הקורונה בכנסת: הח"כ הרפורמי נדבק בקורונה; הוא שוהה בבידוד ומצבו טוב

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו