טיוטה אוטומטית

Abed Rahim Khatib/Flash90

בנט גרם לחילול שבת המוני; שריפות בעוטף עזה • סיכום חדשות השבת

רה"מ נפתלי בנט גרם לחילול שבת המוני כשנשא הצהרה לתקשורת שגרמה לחילול שבת בישראל • מל"ט של צבא ארה"ב ירה והרג הלילה פעיל דאעש בננגהאר שבאפגניסטן • סיכום חדשות השבת

צוותי כבאות והצלה פעלו הערב (שבת) ביחד עם צוות קק"ל בשתי שריפות קוצים, בתחום המועצה האזורית אשכול. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע כי השריפות נגרמו כתוצאה מבלוני תבערה ששוגרו על ידי ארגון הטרור חמאס.

רה"מ נפתלי בנט גרם לחילול שבת המוני כשנשא הצהרה לתקשורת שגרמה לחילול שבת בישראל, אחרי ההצהרה הוא התחייס לפגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ואמר: "הייתה פגישה מצוינת, במיוחד בארבע עיניים, והיא הייתה בעיקרה פגישת עבודה. הייתה תחושה כאילו אנחנו מכירים אחד את השני תקופה ארוכה. מצאתי מנהיג שאוהב את ישראל, יודע בדיוק מה הוא רוצה וקשוב גם לצרכים שלנו.

ביחס לאיראן – גם הנשיא ביידן וגם אנחנו נחושים שאיראן לא תוכל להגיע לנשק גרעיני אף פעם. אני שמח שאנחנו מסכימים על היעד, ובדרגי עבודה אנחנו נעבוד בימים, בשבועות ובחודשים הקרובים כדי לפתח את ערוצי שיתוף הפעולה. צריך לומר – אין הרבה זמן, הנושא הוא דחוף ולא סובל דיחוי. נוצר קשר אישי בינינו, ברמה של להרים טלפון אחד לשני כשצריך. הזמנתי את הנשיא לבוא לישראל אחרי שנתגבר על גל הדלתא.

אני מודה לנשיא ולכל הצוות שלו על הנחישות שלהם לקיים את הפגישה. הנשיא מיד אמר אתמול 'אנחנו מקיימים את הפגישה באופן מלא' ובסוף זה גם התארך. אני מודה להם על הקשב ועל המיקוד בעודם בעיצומו של אירוע אמריקני לא פשוט".

הבית הלבן מסר על רקע פגישת בנט וביידן כי, המדינה תתמוך בחידוש מלאי כיפת ברזל. עוד נמסר מהבית הלבן כי שני המנהיגים סקרו את הצעדים הבאים בבלימת "ההתנהגות האזורית המסוכנת של איראן".

מל"ט של צבא ארה"ב ירה והרג הלילה פעיל דאעש בננגהאר שבאפגניסטן. מהצבא נמסר כי הפעיל שחוסל היה ככל הנראה מעורב בפיגוע ההתאבדות בקאבול, בו נהרגו 170 בני אדם, בהם 13 חיילים אמריקנים.

עלי שמח'אני, מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן, צייץ בטוויטר: "אמירותיו של ביידן הן איום בלתי חוקי על איראן, אשר מבסס את זכותה להשיב כנגד אותן אופציות זמינות". דברי הגורם מגיעים על אמירת ביידן כי, "במידה והדיפלומטיה תיכשל, נשקול אופציות אחרות בנושא הגרעין האיראני". עוד אמר ביידן כי "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני".

רוכב אופניים חשמליים בן 25 נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים, לאחר שנפגע מרכב בכביש 461 באזור אור יהודה, במהלך הלילה. נהגת הרכב הפרטי נפצעה באורח קל. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את הרוכב לבית החולים שיבא תל השומר, כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלה רב מערכתית.

רוכב אופנוע בן 23 נפצע באורח קשה, לאחר שהתנגש בגדר הפרדה בכביש 6, בקטע שבין מחלף עירון לעין תות. צוותי מד"א העניקו לפצוע טיפול ראשוני במקום ופינו אותו ליבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלות בראשו ובגפיים.

סיכום חדשות השבת באדיבות 'חדשות 0404'

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה הלכה אוסרת על ראש הממשלה לדאוג לבטחון המדינה???
לא מצאתם על מה לרדת עליו חוץ מזה???
דווקא אתם מפרסמים שבנט מקפיד לא להצטלם בשבת. כשתמצאו בשו"ע את ההלכה שאוסרת את זה תעדכנו…

הוא לא דואג לבטחון המדינה ,

הוא נשא הצהרה לתקשורת הישראלית שהועברה בארץ בשבת !!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו