Olivier Fitoussi/Flash90

"נראה שזה יותר נסיעת יח"צ": ביקורת חריפה נגד נסיעתו של פרופ' זרקא לאומן

למרות ההפקרות בהופעות ואירועים המוניים באילת ובתל אביב בחר פרוייקטור הקורונה פרופ' זרקא להמריא לאומן. במערכת הבריאות מתחו ביקורת חריפה על ההתנהלות ואמרו כי: "לא ברור מה יש לפרויקטור הקורונה לעשות באומן"

במערכת הבריאות נמתחה במהלך סוף השבוע ביקורת חריפה על נסיעתו הקרובה של פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, לאוקראינה בימים הקרובים, במטרה לפקח על מערך הבדיקות ועל יישום מתווה הנסיעות לאומן, במטרה למנוע שם את ההדבקה של הישראלים בחגים.

ב'ווינט' דווח כי בכירה במשרד הבריאות אמרה: "יש ביקורת מקיר לקיר בעניין הזה. אפשר לחשוב שהסתיימו הבעיות פה שהוא טס לשם, וגם אם הוא יגלה שם בעיות – איזה יכולת יש לו להתמודד איתן? מראש הוא מכניס את עצמו לסיטואציה שהוא לא יכול לתרום לה בשום אופן. בכנות? נראה שהסיבה היחידה היא תקשורת".

"לא ברור מה יש לפרויקטור הקורונה לעשות באומן, כשפה בבית יש לו עוד מספיק בעיות לטפל בהן", המשיכה הבכירה. "זה תמוה שהוא בוחר לטוס למקום שבו אין לו שום סמכות ויכולת לשנות, בעוד שבארץ אפילו לאילת לא הגיע. נראה שזה יותר נסיעת יח"צ מאשר נסיעת עבודה עניינית. פרופ' זרקא מאוד אוהב תקשורת ולכן יכול להיות שזה חלק מהסיפור".

גורמים נוספים שמכירים את פרטי הנסיעה טענו כי בשלב הזה, ובעיקר בשל רמת התחלואה הגבוהה בישראל – אין הצדקה מקצועית אמיתית לנסיעתו של פרופ' זרקא. "מה כבר הוא יכול לעשות שם?", תהה אחד מהם. "כל הנסיעה הזאת לא ברורה, ובטח בעיתוי הזה".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תאזבו אותו, הוא ברסלבאר ונסע להתפלל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו