צילום: חשבון הטוויטר: ImageSat Intl.

תמונות הלווין חושפות: כך נראה הנזק ל"מרכז המחקר" שהתרחש השבוע באיראן

על פי התמונות ניתן לראות את הנזק שנגרם באתר, שנקרא שאהיד המאט ונמצא באזור הבירה טהרן. פרסום התיעוד מגיע אחרי שביום שני הודיעה איראן כי שני אנשי אנשי משמרות המהפכה נהרגו בשריפה שפרצה במקום

תמונות לוויין שפרסמה היום (חמישי) חברה ישראלית חושפות את הנזק שאירע השבוע במתקן באיראן, שעל פי פרסומים שונים קשור לפיתוח טילים בליסטיים.

על פי התמונות של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל ניתן לראות את הנזק שנגרם באתר, שנקרא שאהיד המאט ונמצא באזור הבירה טהרן. פרסום התיעוד מגיע אחרי שביום שני הודיעה איראן כי שני אנשי אנשי משמרות המהפכה נהרגו בשריפה שפרצה יום קודם לכן במתקן של משמרות המהפכה באזור טהרן

יצוין כי עד כה לא נמסר מאיראן מה הסיבה לפרוץ השריפה. אתמול דיווחה הרפובליקה האיסלאמית כי שלושה בני אדם נפגעו בה, ולפי העדכון שמסרה – שניים מהם מתו בינתיים. גורם במשמרות המהפכה מסר כי שמות ההרוגים הם סייד מורתזא כרימי וחוסיין עבדי.

משמרות המהפכה טענו כי המקום שבו פרצה השריפה הוא "מרכז מחקר" לסיפוק עצמי של צרכיה של איראן. בסוכנות הידיעות AP ציינו כי משמרות המהפכה מנהלים גוף המכונה "ארגון המחקר והג'יהאד המסתמך על עצמו" וכי ארגון זה נתון לסנקציות אמריקניות מאז 2017.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו