Olivier Fitoussi/Flash90

בציונות הדתית תקפו בחריפות: רה"מ בנט ביטל ביקור באום אל-פחם • זו הסיבה

מוקדם יותר הערב זימנה לשכת ראש הממשלה כלי תקשורת לטובת סיקור ביקורו של בנט מחר במתחם החיסונים בקופת חולים כללית באום אל-פחם. בביקור אמור היה להשתתף גם עבאס. הביקור בוטל בעקבות ציון יום השנה לאירועי אוקטובר

ראש הממשלה נפתלי בנט ביטל הערב (חמישי) ביקור שהיה אמור לקיים מחר באום אל-פחם יחד עם יו"ר מפלגת רע"ם מנסור עבאס. זאת, ברקע ביקורת שהושמעה בחברה הערבית על דבר הגעתו לעיר דווקא ביום השנה לאירועי אוקטובר 2000.

מוקדם יותר הערב זימנה לשכת ראש הממשלה כלי תקשורת לטובת סיקור ביקורו של בנט מחר במתחם החיסונים בקופת חולים כללית באום אל-פחם. בביקור אמור היה להשתתף גם עבאס ופרויקטור הקורונה בחברה הערבית, איימן סייף. מטרת הביקור הייתה להגביר את מאמץ ההתחסנות ולהוריד את התחלואה בערים הערביות.

עם היוודע דבר הביקור המתוכנן, ח"כ אחמד טיבי ממפלגת הרשימה המשותפת צייץ בנוגע לביקור וכתב כי "ביום השנה להפגנות אוקטובר היו שני הרוגים מאום אל-פחם. אטימות אוריינטלית".

בהודעה רשמית מטעם רע"ם נטען כי הביקור של בנט בעיר בוטל "מתוך כבוד לזכר השהידים שנפלו באוקטובר 2000".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: ראש הממשלה בנט ביטל ביטל ביקור באום אל פאחם ״מתוך כבוד לזכר השהידים״. לאן עוד נוליך את החרפה? הזהרנו מקריסה ערכית מוחלטת בממשלה עם התנועה האיסלמית אבל המחווה של בנט לפורעי אוקטובר 2000 עולה על כל דמיון.

הביטול גרם למבוכה גדולה בתקשורת אשר לעגה לבנט שלא היה מודע לציון יום השנה לאירועי אוקטובר 2000 בקרב החברה הערבית. היו שנסו לטעון שמא מנסור עבאס ניסה לטמון פח לראש הממשלה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבקשה מכם jdn תביאו את תגובת ניר איירבך ועידית סילמן
ותבקשו מהם שיסבירו לכם למה בנט מכבד שהידים!!!

בנט וממשלת החזירים נותנים כבוד והערכה לשהידים צמאי דם . אשר הם בעצם חזירים בני חזירים טורפי נבלות וחמורים ובנט מהלל אותם וממשלת השמאל החזירים בתמיכת בגץ סער וטיוון לברמן ושקד ואומרים הללויה לשהידים . ממשלת אפסים חברים למרץ ועבאס הטרוריסטים עם דם של יהודים על ידיהם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו