Noam Revkin Fenton/Flash90

בכיר ברע"מ הביע תמיכה בירי טילים מעזה: "או ניצחון או מות קדושים"

עלא אלדין ג'בארין, בכיר רע"מ המוצב במקום השישי ברשימת המפלגה לכנסת, פרסם סרטון המביע תמיכה מובהקת בירי הטילים של ארגוני הטרור מעזה לעבר ישראל והכריז בכיתוב נלווה כי "אין לנו פתרון מלבד ניצחון או מות קדושים"

המשך הדיווחים המטרידים על המתרחש במפלגה היושבת בקואליציה של בנט ולפיד: באתר הקול היהודי מדווחים הערב (ראשון) כי בכיר במפלגה הביע תמיכה בירי טילים של ארגוני טרור מרצועת עזה לעבר ישראל.

לפי החשיפה של אלחנן גרונר, עלא אלדין ג'בארין, בכיר רע"מ המוצב במקום השישי ברשימת המפלגה לכנסת, פרסם סרטון המביע תמיכה מובהקת בירי הטילים של ארגוני הטרור מעזה לעבר ישראל והכריז כי "אין לנו פתרון מלבד ניצחון או מות קדושים".

הפוסט והסרטון פורסמו בדף הפייסבוק של ג'בארין ב-9 ביוני 2018, עשרה ימים בלבד לאחר מתקפת רקטות של ארגוני הטרור ברצועת עזה על ישראל במהלכה מחבלים ירו כ-200 רקטות על ישראל.

הטקסט שצירף ג'בארין לסרטון מדבר בעד עצמו: "שהיד יקר… נשבור את הצום בירושלים… בירת פלסטין… אין לנו פתרון מלבד ניצחון או מות קדושים".

הקליפ מביע תמיכה ברורה בירי טילים על ישראל כאשר במקביל למילות השיר "נשיג מחדש את זכויותינו בנחישות, בנחישות", נראים מחבלים הנושאים טילים ומשגרים אותם לישראל, דבר שלא מותיר ספק אודות התמיכה בשיגור הטילים.

בנוסף נראית שריפת דגל ישראל, ידויי אבנים והבערת צמיגים וכן נראה מוטי אלמוז, ראש מתפ"ש לשעבר כשהוא נפגש עם בכיר ערבי, והמילים שמושרות ברקע הן "לא נקבל בושה או השפלה", וזאת כאקט התנגדות לנורמליזציה עם ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו