Yonatan Sindel/Flash90

לא ייאמן: יו"ר רע"מ עבאס סייע משפטית לרוצחי משפחת פוגל

דיווח: עבאס נפגש לפני כעשור עם עו"ד דמרי על מנת שייצג את הרוצחים של בני משפחת פוגל הי"ד • האח השכול הגיב: "לחיצות הידיים, החיוכים והעברות הכספים מצד שותפיו לקואליציה הם תקיעת סכין נוספת בקדושים שנרצחו"

יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס נפגש לפני כמה שנים, לפני שנבחר לכנסת, עם העורך דין הישראלי אפרים דמרי על מנת שייצג את הרוצחים של בני משפחת פוגל בישוב איתמר בשומרון – כך דיווחה איילה חסון ב'חדשות 13'.

עו"ד דמרי הגיב לדיווח בראיון אצל חסון ואמר כי "אני לא יכול לאשר שמות שנפגשו איתי וביקשו ממני לייצג את החשודים ברצח משפחת פוגל". חסון הקשתה: "האם היה שם תיק אדידס שחור עם אלפי דולרים כדי שתייצג את החשודים, תכחיש שזה מנסור עבאס". עו"ד דמרי שב והתחמק: "אני לא יכול לומר כלום. אני שומר על חיסיון של אנשים שנפגשו איתי".

אחיה של רותי פוגל הי"ד, אליחי בן ישי, כתב בתגובה: "איילה חסון מפרסמת שמנסור עבאס פנה לעורך דין כדי שייצג את רוצחי אחותי רות, בעלה אהוד ושלושת ילדיהם יואב אלעד והדס פוגל הי"ד. המסיכה הוסרה. לחיצות הידיים, החיוכים והעברות הכספים מצד שותפיו לקואליציה הם תקיעת סכין נוספת בקדושים שנרצחו. קול דמי אחיי צועקים אליי מן האדמה".

ח"כ אורית סטרוק הגיבה: "מנסור עבאס הציע המון כסף לעו"ד דימרי כדי שייצג את רוצחי משפחת פוגל. צריך יותר מזה? אחרי העו"ד האמיץ, שבעצם אישר את העובדות – אני מצפה לעיתונאי האמיץ שישאל הערב את בנט לפיד וליברמן על המעורבות של השותף שלהם בטרור. רף המינימום: חקירת שב"כ לעבאס".

ח"כ משה ארבל משס הוסיף: "חשיפתה של העיתונאית אילה חסון הערב על פעולותיו של מנסור עבאס למימון ייצוג משפטי לרוצח משפחת פוגל מעידים על היותו תומך טרור אכזרי באופן מעשי. קול דמיהם של רותי אהוד יואב אלעד והדס פוגל הי"ד זועקים מן האדמה אך קולם לא נשמע בליבם האטום של בנט שקד אורבך וסילמן. ארץ אל תכסי דמם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חשוב להזכיר לציבור, שלמשה גפני לא היתה כל כך בעיה להקים איתו ממשלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו