pixabay

לאחר שהסתבכה בגרסת התקיפה: סילמן זועמת; "מאיפה השנאה המטורפת הזו?"

יו"ר הקואליציה הטיחה וכתבה כי "במשך חצי שנה, מאז הבחירות וכינון הממשלה, משפחתי ואני מוטרדים, מאוימים ומותקפים באופן יום יומי". דבריה מגיעים על רקע הסתבכותה בגרסת התקיפה, לפיה היא הותקפה בתחנת דלק בעיר מודיעין

יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת 'ימינה' פרסמה הערב (ראשון) פוסט ארוך בחשבונה ברשת החברתית והסבירה כיצד היא עוברת מסע איומים והכפשות. דבריה מגיעים על רקע הסתבכותה בגרסת התקיפה שטענה, לפיו היא הותקפה בתחנת דלק בעיר מודיעין.

בדבריה כתבה סילמן, "במשך חצי שנה, מאז הבחירות וכינון הממשלה, משפחתי ואני מוטרדים, מאוימים ומותקפים באופן יום יומי. כבר הפסקתי לספור את התלונות שהגשתי לקצין הכנסת. הקמפיין שמתנהל נגדי לא פוסק לרגע, עד כדי שיש עיתונאים שעסוקים בשאלה האם היה או לא היה רמקול על הרכב שעקב אחריי בזמנו".

"אני מאמינה שאם הבת שלכם הייתה נוסעת עם הילדים שלה בכביש המהיר ורכב היה נצמד אליה מאחור עם רמקולים, הייתם מאושרים. לא ככה?
כן, כי מה שמטריד זו לא העובדה שעוקבים אחריי ומאחלים לילדיי מוות , אלא הרזולוציה המדויקת של ההטרדה והאיומים. כן, גם אני בן-אדם".

"בחודשיים האחרונים כמעט ולא ישנתי, וכל העת המתקפות לא פוסקות. מאיפה השנאה המטורפת הזו? אני מבינה שלא כולם מרוצים מהממשלה החדשה, אבל אנשים מבוגרים, הורים לילדים, מתבטאים ומתנהלים כמו אחרון הפרחחים. כל צייצני הטוויטר ממהרים לתקוף – זה מעיד בעיקר על עולמם הפנימי".

עוד כתבה סילמן, "לא דיברתי על ימין או שמאל , אלא על המקרה האישי שקרה לי, שלא יכול להיות במציאות שלנו. כשחבר הכנסת פורוש הותקף ללא עדים (וללא סימוכין) מיהרתי לתמוך בו, לא לתלות אותו בכיכר העיר. חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7. לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף".

"לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ"ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים , אשר בתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב. אני סומכת לחלוטין על הרשויות ומודה לכל מי שתמך, תומך וחיזק".

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר: ‏"לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן. אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול".

האם יו"ר הקואליציה שיקרה כאשר השמיצה את הימין וסיפרה על תקיפה?

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בלה בלה בלה..
טיפשה.
מאיפה השנאה?
באמת מאיפה השנאה ליהדות לארץ ולעם ישראל,
של מה שאת עושה זה לחוקק חוקים נגדם.
בשם מפעיל הבובות יאיר לפיד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו