Hadas Parush/Flash90

קרעי עולה למתקפה נגד 'ימינה': "מתבוססת בשקר ומסיתה כנגד המחנה הלאומי"

קרעי תקף את מפלגת ימינה ואמר כי "ימינה, מכף רגלה ועד קדקודה, מתבוססת בשקר ומרמה ומסיתה כנגד המחנה הלאומי כולו. מן הסתם יש שם לתהליך שבו אתה מתבייש בעצמך עד עמקי נשמתך וכדי להתגבר על הבושה, אתה עובר להתקפה"

חבר הכנסת שלמה קרעי ממפלגת הליכוד יוצא הערב (ראשון) במקפה חריפה נגד מפלגת ימינה וזאת על רקע דבריה של ח"כ שירלי פינטו נגד ח"כ עמיחי שיקלי.

בדבריו אמר קרעי כי "ימינה, מכף רגלה ועד קדקודה, מתבוססת בשקר ומרמה ומסיתה כנגד המחנה הלאומי כולו. מן הסתם יש שם לתהליך שבו אתה מתבייש בעצמך עד עמקי נשמתך וכדי להתגבר על הבושה, אתה עובר להתקפה פרועה ומשולחת רסן".

עוד תקף שלמה קרעי את מפלגת ימינה שכבר מזמן אינה ימנית ואמר "אולי כשהשקרים יחזרו אליכם כבומרנג, תתרפאו מוירוס ההסתה שמשתולל אצלכם ותעשו חשבון נפש".

כזכור, חברת הכנסת שירלי פינטו ממפלגת 'ימינה' תקפה הערב את חברה למפלגה, ח"כ עמיחי שיקלי. במהלך ריאיון ל'חדשות 12', כינתה אותו פינטו כ"וירוס" בתוך משכן הכנסת ואמרה כי אם הדבר היה תלוי בה, היא הייתה מכריזה עליו כפורש.

חברת הכנסת פינטו הרחיבה ואמרה: "אם זה היה תלוי בי, ביום שהוא התנגד להקמת הממשלה הייתי מכריזה עליו כפורש. אני רואה בו וירוס בכנסת ישראל". פינטו הוסיפה כי: "כל המהלכים שהוא עושה, הוא מנסה להכתיר את עצמו".

בסיום דבריה אמרה חברת הכנסת ממפלגת ימינה על שיקלי כי "הוא לא מייצג אף ציבור, תגיד לי משהו אחד שהוא עשה וייצג את הציבור. אתה פרלמנטר, תביא הישגים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קרעי צר המוח-אדונך הפאודל המושחת מתבוסס בנוכלות ואתה ממשיך את דבריו מבלי לפקוח עניניים,יום אחד תתפכח שאדונך המושחת השתמש בך כדי לכסות על מעשיו שיתגלו גם בהמשך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו