Yonatan Sindel/Flash90

בתנועה לאיכות השלטון טוענים: "מזכיר הממשלה מעורב בפרשת הצוללות"

התנועה פנתה ליועמ"ש בבקשה שיורה לשלום שלמה למשוך ידו מכל מעורבות שהיא בהליך הקמת ועדת החקירה לחקר פרשת הצוללות וכלי השיט. על פי הפרסומים, שלמה, שייעץ בעבר לנתניהו ייעץ בעבר גם לחשוד המרכזי מיקי גנור

מזכיר הממשלה, שלום שלמה, ידוע בתור איש סודו של ראש הממשלה נפתלי בנט. אולם מפרסומים שונים בתקשורת מתברר, כי מר שלמה היה מעורב בפרשת הצוללות וכלי השיט, בין אם בזכות קשריו האישיים עם נאשמים מרכזיים בפרשה, ובין אם בזכות מסירת עדות במשטרה במסגרת הליכי החקירה – כך טוענים בתנועה לאיכות השלטון.

התנועה פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה שיורה למזכיר הממשלה, מר שלום שלמה, למשוך ידו מכל מעורבות שהיא בהליך הקמת ועדת החקירה לחקר פרשת הצוללות וכלי השיט, זאת בעקבות שורת פרסומים אודות מעורבותו האישית של שלמה בפרשה וקשריו לכאורה עם החשוד המרכזי מיקי גנור.

על פי הפרסומים, שלמה, שייעץ בעבר ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וכיום מכהן בתפקיד מזכיר הממשלה, ייעץ בעבר גם לחשוד המרכזי בפרשת הצוללות מיקי גנור, ואף קיבל ממנו אלפי אירו. עוד עלו בחקירת הפרשה קשרים של שלמה עם השר לשעבר מודי זנדברג, הנאשם כעת בקבלת שוחד מגנור. בעקבות חקירת גנור – שלמה אף זומן בעבר לתת עדות במשרדי להב 433 במסגרת חקירת פרשת הצוללות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו