הגשת כתב האמנה

הסכמי אברהם: גנץ יבקר במרוקו; שגריר ראשון באמירויות

גנץ יערוך בקרוב ביקור רשמי במרוקו וצפוי לחתום על הסכמים במדינה הערבית. בתוך כך, השגריר הישראלי הראשון לאיחוד האמירויות, אמיר חייק, הגיש את כתב האמנה שלו לסגן נשיא האמירויות

שר הביטחון בני גנץ יערוך בקרוב ביקור רשמי במרוקו, ויחתום על הסכמי שיתוף פעולה ביטחוניים. במסגרת הביקור, ייפגש שר הביטחון עם השר למנהל ענייני ההגנה ועם שר החוץ, וכן יקיים טקס חתימה על ההסכם.

במקביל, שגריר ישראל הראשון לאיחוד האמירויות, מר אמיר חייק, הגיש אתמול את כתב האמנה שלו לסגן נשיא האמירויות, ראש ממשלת האמירויות ושליט דובאי, השיח׳ מוחמד בין ראשיד אל-מקתום.

הטקס, אשר התקיים במתחם ה Air Show 2021 בדובאי, הוא החלק השני של הגשת כתב האמנה וכלל החלפה של ברכות בין השגריר חייק לסגן נשיא האמירויות וראש הממשלה.

החלק הראשון של טקס הגשת כתב האמנה, אשר כלל הנפת דגל ישראל והשמעת ״התקוה״, התקיים במתחם ארמון הנשיאות קסאר אל וואתן באבו דאבי בפני סגנית ראש הפרוטוקול האמירתי, עליה אל מאריזי.

השגריר אמיר חייק: "מרגש לראות את החום בו ישראל ואני התקבלנו על ידי השלטונות והעם באיחוד האמירויות. מבחינתי מדובר על סגירת מעגל. אני גאה ונרגש להיות השגריר הישראלי הראשון באיחוד האמירויות. השלום בין המדינות חשוב מאד למדינת ישראל ואין לי ספק כי יצליח והצלחתו תתרום לשתי המדינות ולדורות הבאים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו