שר המשפטים גדעון סער סייר והצהיר: "נכפיל את אוכלוסיית רמת הגולן"

בסיור ברמת הגולן דנו עם ראשי המועצות בגולן על המשך מגמת הפיתוח וההתיישבות באזור הגולן שמובילים אנשי מפלגת תקווה חדשה. שר המשפטים גדעון סער: "עתיד ארץ ישראל בכלל ורמת הגולן בפרט יוכרע במעשים ולא בדיבורים"

בהמשך להכרזה על שיווק של 7,000 יחידות דיור ופיתוח הגולן הגיעו הבוקר (שלישי) חברי תקווה חדשה, סגן רה״מ, שר המשפטים ויו״ר המפלגה גדעון סער, שר הבינוי והשיכון זאב אלקין וח״כ צבי האוזר לסיור ברמת הגולן. בסיור דנו עם ראשי המועצות בגולן על המשך מגמת הפיתוח וההתיישבות באזור הגולן שמובילים אנשי מפלגת תקווה חדשה. קידום והשקעה ברמת הגולן זה חלק משמעותי ממצע המפלגה וכפי שהתחייבו לעשות.

במהלך הסיור ביקרו יחד עם ראש מועצת קצרין בשכונות החדשות שנבנו, ובשכונה בה הוחלט על בניית 1,500 יחידות דיור חדשות. בנוסף, חנכו את הטיילת החדשה במועצה מקומית קצרין. שר המשפטים גדעון סער אמר במהלך הסיור כי ״אמרתי מספר פעמים בעבר ואני חוזר ומדגיש גם היום: עתיד ארץ ישראל בכלל ורמת הגולן בפרט יוכרע במעשים ולא בדיבורים. מה שקורה פה זאת קביעת העובדות שמבטיחה את עתיד רמת הגולן ואת אחיזתנו לדורי דורות".

״נגיע לפה עם הממשלה בעוד 12 יום. עיקר התכנית שתוצג פה מבוססת על ההסכמים הקואליציוניים של תקווה חדשה. אנחנו הבאנו את אותם סכומים לפיתוח רמת הגולן וקצרין וזה המנוע של החלטת הממשלה הקרובה. היעד שסימנו – להכפיל את אוכלוסיית רמת הגולן. אני רוצה להודות לראש המועצה על השותפות והאירוח. ולשני חבריי השר אלקין וח״כ האוזר שעושים רבות למען הגולן בכנסת ובממשלה. אנחנו באים עם נחישות לבצע ולבנות את עתיד רמת הגולן לדורי דורות ובעזרת השם נעשה זאת", דברי סער.

שר הבינוי והשיכון ושר ירושלים ומורשת זאב אלקין אמר כי "הסיפור של המגרשים שמפותחים מאחורינו, לא מתחיל ב-2021 הוא מתחיל לפני 1,700 שנה, בבית הכנסת העתיק של הכפר שהיה פה בתקופת הבית השני, המשנה והתלמוד. זה הסיפור האמיתי של קצרין ורמת הגולן. עוד לפני שהולכים לבנייה, אנחנו משמרים פה את המורשת. אחרי שביססנו את מעמדו המדיני של רמת הגולן, הגיע הזמן למעשים של ההתיישבות. נפלה בידינו הזכות לחזק את הגולן לא רק בעובדה מדינית, אלא גם בעובדה התיישבותית".

חבר הכנסת צבי האוזר נשא דברים אף הוא במהלך הסיור ואמר כי ״הגולן הוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. מה שמתרחש בשבועות האחרונים זה קו פרשת המים – היום, אין כבר מי שאיננו מאמין שאפשר להגיע ל-100 אלף מתיישבים לרמת הגולן. זו לא אגדה, זה הזמן לבצע. העובדה היא שתקווה חדשה הכניסה את הסעיף הזה להסכמים הקואליציוניים, כחלק משינוי מציאות בשטח, ושינוי מציאות אסטרטגי במדינת ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו