Olivier Fitoussi/Flash90

ח"כ בן גביר נגד בכירי הממשלה: "מוכרים את הכל למנסור עבאס"

ח"כ איתמר בן גביר התייחס למחאתם של חברי מפלגת מרצ על החלטתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג להדליק נר ראשון של חנוכה במערת המכפלה בחברון, ואמר: "התפלאתי שמכניסים פוליטיקה לעניין. זה שהוא מבקר בכפר קאסם זה בסדר?"

חבר הכנסת איתמר בן גביר ממפלגת הציונות הדתית תקף הבוקר (חמישי) את הממשלה, את חברי מרצ שמחו על ביקורו המסתמן של נשיא המדינה יצחק הרצוג במערת המכפלה – ואת ההסכמות על חוק החשמל בין איילת שקד לרע"מ.

בראיון שהעניק בן גביר ל'ווינט' אמר כי בממשלה "מוכרים לעבאס את הכול". לדבריו, "הוא מקבל מה שהוא רוצה, מרים קול בחוק החשמל – ישר איילת שקד מתקפלת. מרים קול בעניין הכסף ואומרים 'אין בעיה, אתה מקבל מיליארדים'. אז הכול שקט ועל פניו נחמד, אבל מאבדים את ישראל. בצפון ובדרום".

בן גביר תקף: "נכון שעשו הצגות אתמול, מבצע של 1,000 שוטרים שתפסו שני כלי נשק, אבל הדרום מופקר, דם יהודי נשפך ולחיילי צה"ל לא נותנים גב. אם זה שקט, זה שקט תעשייתי". בנוסף, טען כי שכר החיילים הועלה אך ורק כי באופוזיציה הגישו הצעת חוק דומה שהביכה את הקואליציה.

ח"כ איתמר בן גביר התייחס למחאתם של חברי מרצ על החלטתו של נשיא המדינה להדליק נר ראשון של חנוכה במערת המכפלה בחברון, ואמר: "התפלאתי שמכניסים פוליטיקה לעניין. זה שהוא מבקר בכפר קאסם זה בסדר? אנשי מרצ שכחו מה זה להיות יהודים. הם לא זוכרים שמערת המכפלה היא שלנו, קנינו אותה בכסף. זאת ההיסטוריה שלנו".

חבר הכנסת ציין כי במקביל למפקד שבצלאל סמוטריץ' עושה לתומכי מפלגתו, גם בעוצמה יהודית יצאו במהלך דומה. "אני מניח שמפקד של עוצמה יהודית יפקוד עשרות אלפים. אני לא יכול להסתובב בלי חיבוקים, אהדה וסלפי. שיתוף הפעולה עם סמוטריץ' מוכיח את עצמו, ואני מעריך שאם נלך מחר לבחירות נכפיל את כוחנו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במקום לצעוק ולקטר תחבור לקואליציה אתה לא תקבל וגם מנסור אבס לא יקבל כך תיבלום את זרימת הכספים ואולי אתה תקבל משהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו