פיגוע הדקירה בירושלים: מעצרם של המחבלת וסייענית הוארך בחמישה ימים

Yonatan Sindel/Flash90

פיגוע הדקירה בירושלים: מעצרם של המחבלת וסייענית הוארך בחמישה ימים

לאחר מעצר המחבלת בת 15 שדקרה ופצעה אם יהודייה שהתהלכה עם חמשת ילדיה בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים, הבוקר הוארך מעצרה בחמישה ימים. האם שוחררה כבר אתמול בחזרה לביתה: "לא חלמתי שאקבל ממנה סכין בגב"

בצל חקירת פיגוע הדקירה שהתרחש אתמול (רביעי) בכניסה לשכונת שיח ג'ראח בירושלים – הבוקר (חמישי) בית המשפט המחוזי בירושלים האריך לבקשת נציג המשטרה בחמישה ימים את מעצרן של שתי חשודות, קטינות, עד ליום שני הקרוב. מדובר בחשודה בדקירה, וכן בחשודה נוספת החשודה בסיוע לאחר מעשה ושיבוש הליכי חקירה.

כזכור, בפיגוע אמש בשעה 7:30 בבוקר בכניסה לשכונת שייח' ג'ראח, נדקרה מוריה כהן שצעדה עם 5 ילדיה לבתי הספר והגנים, על ידי שכנתה בת ה-15. המחבלת נמלטה מהזירה, ולאחר מצוד נרחב על ידי כוחות המשטרה, היא אותרה בבית ספר סמוך בו היא למדה. מוריה פונתה אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים כשמצבה הוגדר על ידי הפראמדיקים באופן 'קל', ולאחר מספר שעות שוחררה לביתה.

מנהל המחלקה הכירורגית פרופ' חגי מזא"ה, עדכן אמש: "הפצועה פונתה אלינו על ידי מד"א כשהסכין נעוצה בגבה, בדיוק כפי שצריך לפנות במקרה כזה. במזל גדול – למרות גודלה של הסכין, הדקירה בגבה לא הייתה עמוקה ואנו משחררים אותה לאחר הטיפול לביתה".

בעלה של הפצועה, דביר כהן ובני משפחתה שהקיפו אותה מסרו עם צאתם: "אנו מודים בחום לצוות בית החולים הדסה הר הצופים על הטיפול המסור והעוטף, ומאחלים בריאות לכולם". מוריה סיפרה בביתה כי זיהתה את המחבלת כשכנתה, ולכן לא חשדה בה. "חשבתי שהיא מחכה לחברה. לא חלמתי שאקבל ממנה סכין בגב" שחזרה. מהמשטרה נמסר כי חקירת הפיגוע נמשכת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו