צילום: דוברות הכנסת

ח"כ ארבל חשף: גנץ הפר בידוד בכנסת; טיבי הרחיק את ח"כ רון-משה • צפו

בזמן שאזרחי ישראל משלמים קנס של 5,000 שקלים על הפרת בידוד - בני גנץ הפר בידוד ונפגש עם חברתו למפלגה יעל רון-משה. כך חשף ח"כ משה ארבל בדוכן הכנסת. מנהל הדיון, טיבי, לא הרשה לח"כית להיכנס למליאה עד לבירור העניין

הערב (שני), כזכור, הגיע שר הביטחון בני גנץ למשכן הכנסת – ונכנס היישר לחדר מבודד. גנץ נדרש לשלושה ימי בידוד לאחר שחזר היום מארה"ב, ולפי תקנות הקורונה אסור לו להיפגש עם אזרחים אחרים שאינם בני משפחתו הקרובים, עד לקבלת תוצאה שלילית בבדיקת קורונה, ביום השלישי לבידוד.

אלא שח"כ משה ארבל (ש"ס) דיבר עתה במליאה ואמר שראה את גנץ, ששב כאמור לפני כשעה מחו"ל וחייב בידוד – יושב במרחק פחות משני מטר מח"כ יעל רון משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. ארבל דרש כי גנץ ייקנס כפי שאר האזרחים שמפרים בידוד, בסכום של 5000 שקלים.

"בני גנץ הפר בידוד. עליתי ליציע המבודדים, הוא ישב שם עם דלת פתוחה ללא מסכה. מדובר על הפרת בידוד שהקנס עליה הוא 5,000 שקלים" אמר. "אזרחי ישראל אתם תשלמו 5,000 שקל על הפרת בידוד, בזמן ששר הביטחון יושב עם ח"כית איזה זלזול בחיי אדם", הוסיף ארבל.

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי אמר כי מדובר בדבר חמור: "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".

לשכת גנץ בתגובה: "גנץ נהג מאז שהגיע לכנסת לפי הנהלים, וח"כ יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר הבידוד".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture