By Oboneo - Own work

"הוזמן לביקור רשמי בישראל"; בנט שוחח עם קנצלר גרמניה אולף שולץ

בנט הדגיש בשיחה את חשיבות המאמץ למניעת נשק גרעיני מאיראן, בירך אותו בהצלחה בתפקיד. נושא הקורונה והתמודדות עם הנגיף עלה בשיחה, בדגש על מאמץ החיסונים. לסיום - בנט הזמין את שולץ לביקור רשמי בישראל

לאחר שאנגלה מרקל סיימה קדנציה רצופה של 12 שנים, בגרמניה הוכתר אולף שולץ כקנצלר החדש במדינה. היום (שלישי) שוחחו עמו ראש הממשלה נפתלי בנט, בירך אותו בהצלחה בתפקיד, והזמין את שולץ רשמית לביקור בישראל.

על פי הודעת לשכת ראש הממשלה, "רה"מ בנט שוחח היום עם קנצלר גרמניה הנכנס, אולף שולץ. ראש הממשלה בירך את הקנצלר לרגל כניסתו לתפקיד, ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו. השניים הדגישו את חשיבות הקשר העמוק בין ישראל וגרמניה, והסכימו להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה בין המדינות בשורה ארוכה של תחומים – כלכליים, מדיניים וביטחוניים".

עוד נכתב, כי: "רה"מ הודה לקנצלר שולץ על מחויבותו למדינת ישראל ולביטחונה. בהקשר זה, דנו השניים גם בחשיבות המאמץ למניעת נשק גרעיני מאיראן. עוד שוחחו רה"מ והקנצלר על ההתמודדות עם נגיף הקורונה במדינותיהם, בדגש על מאמץ החיסונים. ראש הממשלה הזמין את הקנצלר לביקור בישראל. המנהיגים סיכמו לעמוד בקשר רציף וישיר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו