Nasser Ishtayeh/Flash90

המצוד הסתיים: כוחות הביטחון עצרו את המחבלים שרצחו את יהודה הי"ד

שירות הביטחון הכללי, צה"ל והימ"מ עצרו הלילה ארבעה חשודים בביצוע פיגוע הירי שבו נהרג יהודה דימנטמן הי"ד סמוך לחומש שבצפון השומרון, וכן שניים נוספים שחשודים בסיוע לחולייה • כלי הנשק איתו ביצעו את הירי נתפס גם כן

צה"ל ושב"כ לכדו הלילה את המחבלים שביצעו את הפיגוע שבו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד ביום חמישי ליד חומש, בצפון השומרון. המחבלים נתפסו בכפר כיפל חארת' – ללא התנגדות או ירי.

מתקשורת שב"כ נמסר כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, צה"ל והימ"מ התקיים הלילה מבצע בכפר סילת אל חארתיה במהלכו נעצרו ארבעה חשודים במעורבות בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל סמוך לחומש.

במסגרת חקירת השטח של העצורים הוסגר אמל"ח החשוד ששימש לביצוע הפיגוע. החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור", נמסר מהשב"כ.

מדיווחים פלסטיניים עולה כי הפעילים שנעצרו הם פעילי ג'יהאד איסלאמי ואחד מהם הוא אסיר לשעבר ופעיל ג'יהאד. המחבלים נתפסו ללא התנגדות או ירי לעבר הכוחות.

נוסף על המעצרים, הכוחות תפסו גם אמצעי לחימה שככל הנראה שימשו את המחבלים שרצחו את דימנטמן: 2 רובי M-16 ורובה נוסף מסוג קרלו. כמו כן, הרכב שבו יצאו המחבלים לפיגוע נתפס גם כן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו