צילום: שירה איגל

אביו של יהודה דימנטמן הי"ד: "הסדירו את ישיבת חומש – אחרת אין לנו נחמה"

הרב הראשי לישראל הגיע לנחם ביחד עם נבחרי ציבור את משפחתו של יהודה דימנטמן הי''ד, ואמר: ''אורו של האב נשאר". אביו של יהודה, הרב מרדכי, דרש: "אם ישיבת חומש לא תיבנה, אנחנו לא מתנחמים''

שר התקשורת יועז הנדל, הרב הראשי לישראל הרב לאו, שר הכלכלה לשעבר ח"כ אלי כהן וחברת הכנסת אורית סטרוק הגיעו אמש יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת הנרצח בפיגוע הירי סמוך לחומש ביום חמישי האחרון – יהודה דימנטמן הי"ד.

הרב מרדכי דימנטמן אביו של יהודה הנרצח בפיגוע אמר לאנשי הציבור: "אם ישיבת חומש לא תיבנה, אנחנו לא מתנחמים.
אנחנו נהיה פגועים מאוד אם יסגרו את הישיבה או לא יתנו לה להתפתח".

הרב הראשי לישראל הרב לאו אמר לאלמנתו של הנרצח: "מה שחשוב עכשיו ומה שצריך לעשות זה לגדל את הילד לאורו של אביו. אורו של האב נשאר".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר לחברי הכנסת: "התשובה של מדינת ישראל של כנסת ישראל חייבת להיות: הסדרת ישיבת חומש. הטרור מטרתו לעקור אותנו מארצנו. ואנחנו צריכים להשיב בבניה והתחזקות". דגן פנה לשר התקשורת יועז הנדל וביקש: "עזור לנו להסדיר את ישיבת חומש".

חה"כ אלי כהן הבטיח למשפחת דימנטמן ולאביו של יהודה כי הוא יפעל לכך שקורבנם לא יהיה לשווא: "הגעתי לחזק ויצאתי מחוזק, שמעתי מאביו של יהודה ז״ל איש חינוך שגידל את ילדיו לאהבת ארץ ועל החיבור לארץ ישראל ואת ההתרגשות על לידת נכד חדש במשפחה שממלא ולו במעט את החלל העצום במשפחה. הבטחתי שאנחנו נפעל לבניין הארץ כדי שהירצחו של יהודה לא יהיה לשווא".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו