Yonatan Sindel/Flash90

לפיד: "אנחנו לא מתעסקים ברוטציה – לא מטפלים בבעיות של פוליטיקאים" • צפו

בפתח ישיבת הסיעה אמר יו"ר 'יש עתיד' כי "ישראל הכריזה אתמול על עוד שורה של מדינות כמדינות אדומות. הבולטת ביניהן היא כמובן ארצות הברית. בניגוד לעבר, לא היו פה , ובממשלה הזו גם לא יהיו – שיקולים פוליטיים"

השר אלי אבידר צוטט לאחרונה אומר כי "לפיד ישן בעמידה, בנט לא מתכוון לקיים את הרוטציה". יו"ר יש עתיד, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד דחה את הדברים במענה לשאלת 'חדשות JDN': "אני חושב שאנחנו לא מתעסקים בזה. אנחנו מתעסקים בניהול מדינה שעוברת משבר בריאותי, שיש בה כרגע סופה. אנחנו מתעסקים בחיים האמיתיים של ממשלה שמטפלת בבעיות של האזרחים, לא בבעיות של פוליטיקאים".

בפתח ישיבת סיעתו, סיעת 'יש עתיד' התייחס יאיר לפיד על ההחלטה להכריז על מדינות בחו"ל כאדומות "ישראל הכריזה אתמול על עוד שורה של מדינות כמדינות אדומות. הבולטת ביניהן היא כמובן ארצות הברית. בניגוד לעבר, לא היו פה, ובממשלה הזו גם לא יהיו – שיקולים פוליטיים".

לדבריו, ראש הממשלה בנט הגיב מהר לאומיקרון. "בימים הראשונים היו כאלה שאמרו שהוא מגיב מהר מדי. היום כבר ברור שהוא צדק. היה צריך לסגור את הפקק, כדי להאט את התפשטות האומיקרון ולאפשר לכלכלה להמשיך לעבוד".

ראש הממשלה החלופי הוסיף בדבריו כי "נשאלנו בימים האחרונים אם אין בהכרזה של סדרה ארוכה של מדינות אדומות נזק מדיני. התשובה היא יש, אבל אנחנו יודעים לנהל אותו ולשלוט בו. אנחנו הולכים ממדינה למדינה, מסבירים את השיקולים.

"מדינות העולם מבינות אותנו, מפני שהפגיעה אצלם הרבה יותר קשה מאשר אצלנו. אני מקבל את כל המידע מהנציגויות שלנו ברחבי העולם. באירופה, באמריקה, במזרח, מדינה אחרי מדינה הופכת לאדומה".

עוד אמר לפיד כי, "העובדה שבישראל החיים נמשכים כמעט כרגיל מטעה אתכם. אם אתם לא רוצים שהכלכלה הישראלית תיסגר, שהחיים בישראל יחזרו שנה אחורה, לכו להתחסן, ותחסנו את הילדים שלכם. אין דרך אחרת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו רק מתעופפים כל הזמן ועושים חיים, דל גאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture