Yonatan Sindel/Flash90     

סמוטריץ' ל'JDN': "אם נתניהו תוקף את הממשלה בעולם – זה לא לגיטימי" • צפו

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' במענה לשאלת 'חדשות JDN' למספר סרטונים שהוציא ראש האופוזיציה נגד הממשלה: "את המאבקים צריכים לנהל בישראל פנימה". עם זאת טען כי "אני מניח שהוא פונה לדוברי האנגלית בישראל"

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס במענה לשאלת 'חדשות JDN' למספר סרטונים שהוציא לאחרונה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נגד הממשלה ואמר: "אם נתניהו רוצה לתקוף את הממשלה בזירות אחרות בעולם – זה בעיני לא לגטימי. את המאבקים צריכים לנהל בישראל פנימה". עם זאת טען כי "אני מניח שהוא פונה לדוברי האנגלית בישראל, הלוואי ואני הייתי יודע לעשות את זה".

בדברים התייחס גם למאבק בחומש. בין היתר אמר כי "בנט שקד וגנץ מעניקים לרוצחיו הארורים של יהודה דימנטמן הי"ד את מבוקשם על מגש של כסף, ובכך מעניקים פרס לטרור, נותנים לו רוח גבית ומסכנים את ביטחון ישראל. דבר כזה לא היה כאן עשרות שנים. אלפים ורבבות אוהבי הארץ יעמדו מולם נחושים כמה זמן שיידרש ולא יתנו להם".

עוד הוסיף: "כשהזהרנו שראש ממשלה עם שישה מנדטים זה לא דמוקרטי זה לא היה רק תאורטית. זה פשוט לא יכול לעבוד, ואת התוצאות כולנו מתחילים לשלם. ראש ממשלה שנהנה מתמיכה ציבורית שולית לחלוטין ועומד בראש מפלגה כמעט הכי קטנה בקואליציה לא יכול לאכוף את מרותו ולנהל את האירוע".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture