Yonatan Sindel/Flash90

הושג הסדר טיעון עם דרעי: ישלם קנס, יתפטר מהכנסת ולא יועמד לדין

הושג הסדר הטיעון עם יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, במסגרתו הוא יתפטר מהכנסת, יודה בשתי עבירות מס וישלם קנס בסך 180 אלף שקל • פרקליטות המדינה לא התחייבה לוותר על דרישת קלון באם יחזור לכנסת • דרעי יישאר בראשות ש"ס

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע להסכמה הערב (רביעי) על הסדר טיעון שבמסגרתו יודה בביצוע עבירות מס ויתפטר מהכנסת. ההתפטרות תייתר את הצורך לקבוע אם דבק קלון במעשיו, אך בפרקליטות לא התחייבו לא להטיל עליו קלון אם ישוב לזירה הפוליטית.

הסדר הטיעון נדון בין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וסנגורו של דרעי עו"ד נבות תל צור. לפי ההסדר, דרעי ישלם קנס לקופת המדינה אך הוא לא יקבל עונש מאסר בפועל. גובה הקנס של דרעי לקופת המדינה: 180,000 ש"ח.

דרעי חשוד בשלוש עבירות מס בשל מכירת נכס בגבעת שאול ובשני מקרים של קבלת הכנסות ללא דיווח. מנדלבליט דחה את המלצת המשטרה מ-2018 להעמיד אותו לדין בגין מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, שיבוש הליכי משפט ושבועת שקר.

בשיחה השבוע עם סגני ראשי ערים מטעם ש"ס אמר דרעי: "חשוב לי שתשמעו זאת בקולי – אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס. השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני יעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו. לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר. נעשה זאת בברכתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זי"ע ששומר עלינו מלמעלה ולאורם של מועצת חכמי התורה שליט"א ובראשם נשיא המועצת גדול הדור מרן חכם שלום כהן שליט"א. זכינו למאורי דור שכאלה ואנחנו מנצלים כל יום במחיצתם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל.. חבל…
אחד מהבודדים שעושים שם משהו בכנסת… דווקא הוא יוצא?

מה זה הדבר הזה??????????
כל החרדים פתאום צמחו להם תיקים לאחרונה??
מה הרועעעעע הזה ריבון העולמים??????
מה זה הדבר הזה????????????? גועלללללל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו