דוברות הכנסת

ליל החניונים של הליכוד: ח"כ התחבא ברכב; האופוזיציה ניצחה בהצבעות

גם ההתנהלות הבריונית של הקואליציה, כמו הפרת קיזוז לח"כית שאביה נפטר והבאת יולדת בשעה 02:00 בלילה, לא הצליחה • ח"כ יברקן התחבא בחניון הכנסת, ונכנס להצביע ברגע האחרון • בקואליציה נבהלו מהכישלון וסגרו את המליאה

הישג נוסף לאופוזיציה בתום לילה לבן במליאת הכנסת: ח"כ גדי יברקן הסתתר בתוך רכבו של ח"כ יואב קיש בחניון הכנסת. כאשר החלה ההצבעה על חוק כלכלי בנוגע לערוצי התקשורת, הוא נכנס למליאה במפתיע, הצביע נגד, והצעת החוק נדחתה.

לפני ההצבעה, נשמעו טענות באופוזיציה על כך שיו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, "שיקרה", כלשונם והובילה להפרת קיזוז של ח"כ אלכס קושינר מישראל ביתנו עם ח"כ אתי עטיה מהליכוד שאביה נפטר.

בנוסף, בשל העובדה שלקואליציה לא היה רוב, אף הקפיצו את חברת הכנסת שירלי פינטו, למרות שילדה תינוק לפני שבועות ספורים, באזור השעה 02:00 בלילה – אך למרות זאת הם הפסידו את ההצבעה.

בשל הכישלון, החליטו ראשי הקואליציה שלא לקחת סיכון, משכו את המשך הצעות החוק שהגישו, ונעלו את המליאה וזאת כדי שלא להמשיך ולהפסיד בהצבעות נוספות לאופוזיציה.

חברי הכנסת של האופוזיציה חגגו כמובן את הניצחון שלהם למרות השקרים וההתנהלות הביריונית לטענתם של הקואליציה, וטענו כי הם "גם אכלו את הדגים המסריחים וגם גורשו מן העיר".

הכינוי ליל החניונים הגיע בעקבות התרגיל הדומה, אותו ביצעו לראשונה חברי כנסת ממפלגת כחול לבן בימים בהם בני גנץ היה שותפו הפוליטי של בנימין נתניהו שעמד בראשות הממשלה, אז הפתיעו בגיחה מהחניון והצבעה בעד החוק שהפילה את הממשלה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקיצור, גן ילדים! החוקים מתקבלים לא לפי חוות דעת מקצועית רק לפי קוליציה אופוזיציה, פשוט בושה!!

מושכים הצעות חוק כי מישהו מגיע במפתיע
או שאחד מהילדים התייתם
בסוף יגישו חוק שחכי"ם לא יכולים ללדת
ולהוריהם אסור למות במהלך כהונת ילדיהם
אך ככל הנראה החוק המתקן הזה לא יעבור
עקב חכי"ם שבדיוק אז יילדו או יתייתמו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו