Hadas Parush/Flash90

לאחר שתועד חוגג ללא מסכה: סגן שר החוץ עידן רול נמצא חיובי לקורונה

לאחר שצפצף על הנחיות ובקשות משרד הבריאות מאזרחי ישראל שלא להתקהל - סגן השר מטעם יש עתיד נמצא חיובי לקורונה. רול נכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד החוץ, וממשיך את עבודתו מתוך קפסולה. כלל עובדי לשכתו ייבדקו

לאחר שתועד בסוף השבוע משתתף במסיבה חילונית לרגל סוף השנה האזרחית, נמצא היום סגן שר החוץ עידן רול חיובי לקורונה. את הבדיקה ביצע רול לאחר שמקורב אליו נחשף לחולה מאומת במהלך אירוע. הוא נכנס כעת לבידוד במתכונת קפסולה בהתאם להנחיות. מלשכתו נמסר כי "כל העובדים שבאו איתו במגע יעברו בדיקת קורונה היום. סגן השר רול לא היה בישיבת הסיעה של יש עתיד אמש ולא בא במגע עם חברי כנסת השבוע".

כאמור, סגן שר החוץ עידן רול ממפלגת יש עתיד תועד רוקד ללא מסכה במסיבה צפופה. יצוין שרול לא בהכרח הפר באופן רשמי את ההנחיות, מאחר ותועד מחזיק כוס משקה בידו, ולכן לא היה מחויב בעטיית מסכה באותם רגעים, אך מדובר ביריקה בוטה בהפצרותיהם של שר הבריאות וראש הממשלה – בממשלתם הוא מכהן.

ביום חמישי האחרון אמר שר הבריאות ניצן הורוביץ כי "כל אחד צריך לנקוט אחריות אישית. בהחלט תהיה אכיפה גבוהה יותר של התו הירוק באירועים אבל נדרשת אחריות אישית של הציבור". גם פרויקטור הקורונה, פרופסור סלמן זרקא, הצטרף לדברים: "יש להימנע מהתקהלויות".

לפני כשבועיים פנה רה"מ נפתלי בנט אל השרים בפתיחת ישיבת הממשלה: "כל אחד בגזרתו, אני מבקש מכל שר בהתנהלות שלו, להתנהל בצורה הדוקה עם המסכות. דבר שני, להימנע ממפגשים דחוסים". מלשכתו של סגן שר החוץ עידן רול נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

ח"כ משה ארבל הגיב לתיעוד ומסר: "כחבר בוועדת החוקה של הכנסת אני קורא ליו"ר הועדה שלא להביא מחר לדיון את תקנות הקורונה שהביאה הממשלה לאישור הועדה. ההפקרות החמורה של סגן שר החוץ מלמדת שהיא איננה ראויה לאמון הכנסת והציבור. אין דין אחד לאזרחים ודין אחר לנבחרים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו