Noam Revkin Fenton/Flash90

התחלואה ממשיכה לזנק: למעלה מ-20 אלף מאומתים אובחנו ביממה האחרונה

על פי נתוני משרד הבריאות, קצב ההדבקה ממשיך לזנק עם שיא שלילי חדש מאז פרוץ המגיפה. 21,501 - זה כמות המאומתים שנוספו אתמול, בנוסף לעוד עשרת אלפים מאומתים שהתגלו בבדיקות אנטיגן, אם כי הם בדיקות פחות אמינות

הגל החמישי: על פי נתוני משרד הבריאות, הבוקר (ראשון) נשבר שיא שלילי חדש של תחלואת קורונה מאז פרוץ המגיפה בישראל. על פי הנתונים, ביממה האחרונה אובחנו 21,501 מאומתים בישראל לנגיף הקורונה, מתוך כ-175 אלף בדיקות. מניתוח הנתונים עולה כי 10,000 מאומתים נוספים – התגלו בבדיקות אנטיגן.

העלייה בתחלואה בזכות זן האומיקרון ממשיכה לעלות, ואחוז הבדיקות החיוביות עלה ועומד כעת על 12.31%. בנוסף, מזפר החולים שמאושפזים במצב קשה בבתי החולים זינק אף הוא ועומד כעת על 219 חולים במצב קשה, עלייה של 16 חולים נוספים מאמש, אז היו מאושפזים 203 חולים במצב קשה בבתי החולים ברחבי הארץ.

על פי משרד הבריאות מקדם ההדבקה עומד על 1.95, כאשר במערכת החינוך ישנם 120 אלף תלמידים חולים ומבודדים. בישראל יש 382 יישובים אדומים, 191 יישובים כתומים ו-381 יישובים צהובים, כאשר בשבת מספר היישובים האדומים עמד על 174. בנוסף, 2,654 אנשי צוות רפואי נעדרים היום מעבודתם – עלייה של 33% מהשבוע שעבר.

לאור התחלואה הקשה מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש הבטיח למנהלי בתי החולים כי בימים הקרובים תתקבל החלטה האם ניתן לקצר את הבידוד לאנשי צוות מאומתים. עוד ציין כי בתי החולים יתוגברו בסטודנטים לסיעוד, פרמדיקים, וחיילי יחידות הסיוע לבתי החולים (יחצ"ב) שיוכלו לעזור בנושאים כמו שינוע חולים ובדיקות. 

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד

עכשיו שלא יגידו חגים, כי כל התחלואה הזאת נובעת רק מכל המופעים שהיו בהמוני אנשים. (שהמדינה הרשתה בעצמה).

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו