Yonatan Sindel/Flash90

שימור התפקידים: דגל התורה תחזור לקואליציה בבית שמש; זה מה שתקבל בתמורה

החצי שנה האחרונה בבית שמש לוותה במשברים רבים, לאחר שהסיעות החרדיות פרשו מהקואליציה של רה''ע עליזה בלוך. אלא שהיום הגיעו לכאורה לסיומם אותם מריבות, וחברי המועצה החרדים ישובו לקואליציה. פרטים חדשים מההסכם שנחתם

לאחר חצי שנה של ישיבה באופוזיציה, חתמו היום (חמישי) סיעות דגל התורה, שלומי אמונים והליכוד על הסכם קואליציוני מחודש. החתימה בוצעה מול ראשת העיר עליזה בלוך, איתה ידעו הסיעות משברים רבים – עד כדי פרישה מהקואליציה לפני חצי שנה.

אלא שמפרטים חדשים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה, כי בהסכם בין דגל התורה לעליזה בלוך – דגל חוזרת לתפקידים כמעט כמו ההסכם הקודם וללא שינויים, למעט תוספות קטנות.

התוספות החדשות המעטות יחסית מיועדות לעגן את ההסכם, כך שאולי ימנעו משברים נוספים בקואליציה של בלוך. בנוסף, השכונות החרדיות קיבלו תוספת לתקציב "התרבות החרדית", כך שמעתה ייהנו מכך גם התושבים החרדים של העיר בית שמש.

השבוע בישיבת הממשלה, אישרו השרים תקציב מיוחד בסדר גודל של חצי מיליארד שקלים לפיתוח העיר בית שמש. מדובר למעשה בהשקעה ראשונה של הממשלה בתוכנית פיתוח רב שנתית בעיר בית שמש. ראש הממשלה נפתלי בנט, אמר עם קבלת ההחלטה: "משקיעים בעיר בית שמש ובמיוחד בעיר הוותיקה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו