צילום: מד"א

הטרגדיה בירושלים: "כשהצוותים נכנסו לדירה, הנער כבר היה ללא רוח חיים"

אסון כבד התרחש הלילה בשכונה חרדית בירושלים, לאחר שילד בן 12 נהרג בשריפה שפרצה בבניין מגורים. עד ראייה: "שמענו בום חזק. ירדנו למטה ואז ראינו פטרייה של עשן. האמא ירדה וצרחה ברחוב. היא צרחה שיש למעלה ילד לכוד"


צילום: מד"א

ילד בן 12 נספה אמש (שלישי) בשריפה בדירה ברחוב דניאל בירושלים. השריפה פרצה בשכונה החרדית מוסררה, כוחות ההצלה והכיבוי שהוזנקו למקום עם קבלת הדיווח על השריפה, עודכנו כי ישנו ילד שלכוד בשריפה בבניין. צוותי כבאות והצלה שהוזעקו לזירה חילצו את גופתו מהדירה, וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

הבוקר מתברר שככל הנראה השריפה פרצה מתנור חימום שהתלקח, כשהילד היה באותה עת במיטתו. השריפה אירעה בקומה האחרונה בבניין בן ארבע קומות. ארבעה צוותי כיבוי פעלו במקום והשיגו שליטה על האש.

אב המשפחה (49), האם (48) ובתם (17) נפגעו באורח קל משאיפת עשן ופונו לבית החולים שערי צדק בבירה. כמו כן, במקום האירוע טופל לוחם אש שסובל מקשיי נשימה ומצבו יציב. נמסר כי "נזק כבד נגרם לרכוש".

רשף אדי אהרונוף, ראש מדור דוברות והסברה בכבאות והצלה, אומר הבוקר ל'גלצ': "כשהצוותים נכנסו לדירה, הנער כבר היה ללא רוח חיים. אש חזקה מאוד דלקה בחדר שלו, הם נאבקו בלהבות זמן רב וכשהצליחו לכבות את האש – התוצאות הטרגיות נתגלו לנגד עיניהם".

רשף אהרונוף עדכן על החקירה ואמר כי "החקירה רק החלה ומתנהלת ברגעים אלה. רואים הצטברות של לא מעט מקרים של שימוש לא נכון במוצרים חשמליים לחימום, שיוצר עומס על מערכות החשמל".

נחמן, עד ראייה שהתקשר ראשון למוקד החירום של כבאות הצלה, סיפר ל'ווינט' כי "שמענו בום חזק. ירדנו למטה ואז ראינו פטרייה של עשן מהחלון של הבית בקומה הרביעית, עד לגג הבניין. האמא ירדה וצרחה ברחוב. היא צרחה שיש למעלה ילד לכוד. הגיעו כבאיות ונכנסו. האבא של המשפחה גם טופל על ידי כוחות ההצלה".

שלוימי היימליך ודודי רייכמן מתנדבי 'צוות הצלה' סיפרו: "הגענו לשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים בן 4 קומות, סייענו באיתור וחילוץ של לכודים וכן הענקנו סיוע רפואי לבעל הדירה בו פרצה השריפה. לצערינו הרב, לאחר סריקות – אותר כאמור ילד כשהוא ללא רוח חיים".

פראמדיק מד"א אורן בריל סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים. לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו נכנסו לדירה וראינו את הנער שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר בן 49 שנפגע באורח קל משאיפת עשן טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

המשפחה איבדה את הילד בצורה טראגית ומזעזעת וגם נזק כבד נגרם לבית המשפחה – לחצו כאן 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture