תיעוד: משטרת ירושלים נערכת להילולת רבנו עובדיה מברטנורא זיע"א

בכירי משטרה מתחנת הר הזיתים והנהלת מועצת בתי העלמין בי-ם ערכו ישיבת ההיערכות מסכמת. ההילולא ביום חמישי הקרוב ג' סיון בציון שלמרגלות הר הזיתים

בימים האחרונים נערכה ישיבת ההיערכות לקראת הילולת רבנו עובדיה מברטנורא זיע"א שתחול ביום חמישי הקרוב, ג' סיון בציונו שבמערת הברטנורא שלמרגלות הר הזיתים, סמוך ונראה לכותל המערבי.

בישיבה שנערכה בהשתתפות יו"ר מועצת בתי העלמין בירושלים הרב הלל הורביץ, מפקד תחנת שלם רפ"ק עופר דרור, קצין רישוי מרחב קדם, נציגי עמותת עיר דוד- יעקב גולן וישראל ויסוצקי, קצין ביטחון של מועצת בתי העלמין מאיר אל, אשר סקרו בהרחבה את כל הכנות הרבות עליהן שוקדים זמן רב למען רבבות המגיעים להתפלל בציון הקדוש.

גורמי המשטרה הבכירים ציינו כי הושלמה היערכות מבחינתם לאבטחת ההמונים המגיעים להתפלל ולשפוך שיח ותחנונים- הן בכל הצירים והדרכים המובילות והן במקום עצמו. בכוונת המשטרה לנקוט ביד קשה כנגד כל פורעי חוק באשר הם.

יו"ר מועצת בתי העלמין בירושלים הרב הלל הורביץ שיזם את העלייה המונית שהפכה למסורת בשנים האחרונות, סיפר על הזכות גדולה שנפלה בחלקו להיות בין היוזמים הפועלים להגעת המונים לציון קברו של הברטנורא זיע"א המפרש הגדול של המשניות – שהן הלב של התורה שבעל פה שקיבלנו בהר סיני, בסמוך לחג השבועות, חג מתן תורה, ולהתפלל על קברו לזכות לקבלת התורה ולימודה.

יצוין, שהציבור הרחב יכול להגיע לכותל המערבי בקווי אגד הרגילים שתוגברו בתדירות גדולה יותר ומשם להמשיך בהליכה רגלית למערת ברטנורא- מרחק הליכה של כ- ארבע דקות. על פי ההערכות המארגנים, המונים צפויים להגיע ביום הילולא החל מהשעה שלש ועד לשקיעת החמה.

IMG-20160602-WA0057

IMG-20160602-WA0062

IMG-20160602-WA0058

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצטער, אין כל מקור לכך שנפטר בג' בסיון, כשם שאין כל מקור לכך שיונתן בן עוזיאל נפ' בכ"ו בסיון… פרט לחנוכת מבנה הקבר המשופץ בידי הרב גפנר… כך גם יש לומר שג' בסיון הוא יום חנוכת שיפוץ הקבר בשיפולי הר הזיתים…
העיקר, שזכותו תגן עלינו ויהיה מליץ-יושר עבורנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו