אילוסטרציה: Anat Hermony/Flash90

אותרה גופתו של בחור הישיבה שנעלם בים • סיכום חדשות השבת

עוד בחדשות השבת: ישראל קלטה פצועים מהלחימה בסוריה, בלוני נפץ ותבערה המשיכו לגרום לשריפות בדרום, נשיא ארה"ב אופטימי לקראת הפגישה עם פוטין והמודיעין האמריקני חושד שצפון קוריאה הגבירה את תהליך יצור הנשק הגרעיני

סיכום החדשות מתפרסם באדיבות אתר 0404

– בלון נפץ אותר בצהריים במושב כפר הרי"ף שבשטח המועצה האזורית יואב, כ-35 ק"מ מרצועת עזה וטופל בידי חבלן. אמש נחתו בלונים רבים עם כיתוב בערבית באזור נתיבות ואופקים שבנגב המערבי. במשטרת ישראל שבו והדגישו "שלא לגעת בבלונים עד להגעת שוטרים ולדווח למוקד 100 על כל חפץ המעורר חשד". כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסרת כי כוחות החירום פעלו בשעות האחרונות בלפחות 24 שריפות בדרום ארצנו כתוצאה מבלוני ועפיפוני תבערה.

במהלך ההתפרעויות אתמול (שישי) לאורך גדר המערכת חיסלו כוחות צה"ל שני מחבלים, עוד כ-415 נפצעו בדרגות פציעה שונות. בשלושת החודשים האחרונים חוסלו 134 מחבלים במהלך ההתפרעויות, עוד 15,200 נפצעו.

– כוחות צה"ל קלטו וטיפלו בלילה שבין שישי לשבת בשישה פצועים סורים כתוצאה ממלחמת האזרחים. משפחותיהם של הפצועים, בהם ארבעה ילדים, נהרגו במהלך הלחימה ואלו הובלו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בישראל כשמצבם בינוני עד קשה.

מדובר צה"ל נמסר כי "עם קבלת הקריאה בשעות הערב, הוזנקו כוחות הרפואה של פיקוד צפון לגדר הגבול בדרום רמת הגולן ונערכו לאירוע הרפואי. הכוחות קלטו את הפצועים בגדר וטיפלו בהם לפני העברתם על-ידי צוותי הרפואה לבית חולים בצפון הארץ".

– השליח האמריקני למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, התייחס אמש למצב ברצועת עזה ואמר כי "התמיכה הכלכלית של איראן בחמאס ובג'יהאד האסלאמי מגבירה את האלימות. הגיע הזמן לדרך חדשה".

– שני מפגעים ערבים נעצרו טרם כניסת השבת על ידי שוטרים ולוחמי משמר הגבול בחשד שיידו אבנים לעבר הולך רגל ברחוב דרך שכם בירושלים. כתב חדשות 0404, ליעם גולן, מוסר כי השניים הועברו להמשך חקירה.

– גופת צעיר נמצאה אחר הצהריים בים מדרום למרינה בהרצליה. בהמשך התברר שמדובר בגופתו של בחור הישיבה שנעדר מאז יום שלישי, לאחר שיצא לשוט באזור.

– גבר כבן 40 נפצע טרם כניסת השבת באורח קשה, לאחר שנפל מצוק, התדרדר במדרון של כ-30 מטר ונפל על החול בחוף הים סמוך למלון כרמל בנתניה.

– נער כבן 14 נכווה בצהריים באורח בינוני ככל הנראה ממים רותחים בבית בחיפה.

– רוכב אופנוע כבן 28 נפצע טרם כניסת השבת באורח בינוני, לאחר שהחליק בצומת זוהר שבכביש 90.

– מטוסי כיבוי ולוחמי אש פעלו בצהריים בשריפה גדולה שפרצה ביער המלאכים סמוך לקריית גת. כתב חדשות 0404, ירון ליפשיץ, מוסר כי שוטרים ולוחמי מג"ב נעזרו במסוק משטרתי ופינו מהמקום כ-150 מטיילים.

– ארבעה מטוסי כיבוי ולוחמי אש פעלו אחר הצהריים בשריפת יער ביישוב זמר שבשרון.

– נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס לפנות בוקר לפסגה הצפויה עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בהלסינקי ואמר כי "אנחנו הולכים לדבר על סוריה, אוקראינה, הבחירות לנשיאות ומצב העולם. נדבר על שלום, חיסכון מיליוני דולרים שמושקעים בנשק ובניית עצמה שאף אחד לא ראה עד כה".

– במהלך השבת התרבו הדיווחים הערבים על הפסקת אש שהושגה בין המורדים לבין משטר אסד ורוסיה במחוז דרעא שבדרום-מערב סוריה. גורם במשרד החוץ האמריקני אמר אמש כי "ארצות הברית אינה יכולה לאשר את הדיווחים על הפסקת אש. ככל הידוע לנו, הלחימה נמשכת כאשר משטר אסד ורוסיה מפציצים את האזור. המצב ממשיך להיות עגום".

– גורמים רשמיים בארצות הברית אמרו לפנות בוקר לחדשות NBC כי קיימת הערכה מודיעינית על כך שקוריאה הצפונית האיצה בתקופה האחרונה את התהליך לייצור דלק המיועד לנשק גרעיני במספר אתרים סודיים ועושה מאמץ להסתירו מחשש לפגיעה בשיחות בין קים ג'ונג-און לבין הנשיא טראמפ.

– רעידת אדמה חזקה בעוצמה של 6 דרגות הורגשה הבוקר במקסיקו. אין נפגעים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצאו אותו חי ????????

לצערינו נמצאה גופתו מדרום למרינה .
מי הבחור מאיפה ?
מתי הלויה ?
פרטים

כתוב בפרוש: נמצאה גופה…
🙁

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו