אילוסטרציה. Yaniv Nadav/Flash90

פגעי הטכנולוגיה: כך מפתים המיסיונרים ילדים קטנים בניגוד לחוק

המיסיונרים מפתים ילדים בעזרת אתר יוטיוב, בו הם צופים בסרטונים. חלק מהמשפחות שילדיהן נפגעו העידו כי גם לאחר שפנו למשטרה עם תיעוד - דבר לא נעשה. פרופ' פרידמן מהמרכז לנפגעי כתות: "אם התחילו לפעול על ילדים, מדובר בסוציופתים"

(בוידאו: תיעוד מחריד: המיסיונרים הטבילו ילדים יהודים קטינים לנצרות)

קבוצות מיסיונרים בכיתות משיחיות החלו לאחרונה ליצור קשר עם ילדים דרך יוטיוב ולפתות אותם להצטרף אליהם, ללא ידיעת ההורים – כך פורסם היום בתוכנית "סדר יום" עם קרן נויבך בכאן רשת ב'. חלק מהמשפחות העידו כי גם לאחר שפנו למשטרה, עם תיעוד של הטבלה לנצרות, לא נעשה דבר – למרות שמדובר בעבירה שדינה עונש מאסר.

אב דתי לילד בן 11 מאזור הדרום אמר בתוכנית כי הצליח להוציא את בנו מהכת במאמצים רבים. הדבר התגלה לאחר שהמחנך ראה שהילד מנותק ולא מרוכז ומטיף לילדים אחרים בהפסקות. "למרות שאנחנו משפחה דתית, והדבר קשה מאוד ולא נעים לנו, אני מוכן להיחשף כי מדובר בסכנה", אמר האב.

במקרה נוסף, אם לילד בן 14 ממשפחה שומרת מסורת סיפרה כי המיסיונרים בקשר עם הילד מאז שהיה בן 12. לדבריה, היא ובעלה חוששים מכך שבעוד כמה שנים לא יוכלו לפקח על התקשורת של הילד עם המיסיונרים.

הורים לילד אחר סיפרו כי בנם ראה פרסומות נוצריות בסרטוני ילדים. "ראינו שהוא מהורהר וחושב הרבה עם עצמו. הוא סיפר לנו רק כשאמרנו שנעזור לו במה שיספר. הוא סיפר בבכי ואמר 'רציתי להרוג את עצמי כששמעתי מה יהודים עשו, שנאתי את עצמי'. בקישור ביוטיוב הוא ראה סרט מאוד אלים של איך צלבו את אותו האיש. הם הכניסו לו לראש – תראה כמה רע יהודים עשו".

צעירה מאשקלון שאחייה הוטבלו וניתקו קשר עם אמם, אמרה כי פנתה למשטרה פעמים רבות במשך כמה חודשים והתחננה לעזרה – אך דבר לא נעשה. זאת למרות שהציגה תיעוד של התכתבויות בין גברים מבוגרים לאחייה, ששידלו את האחרונים להתנכר למשפחה.

פרופ' אהרון פרידמן מהמרכז לנפגעי כתות הסביר כי "משיחיים פועלים מאידיאולוגיה, אבל לא מתערבים לאחרים בחיים בדרך כלל. אם התחילו לפעול על ילדים מדובר בסוציופתים, זה בכלל לא מלהט דתי אלא משיכרון כוח". עוד אמר פרופ' פרידמן כי על ההורים להוציא צווי מניעה, כך שהמשטרה תהיה מחוייבת לפעול.

בארגון "יד לאחים", שהמקרים האלו הגיעו לפתחם, אמרו ל'כאן' כי גם במקרים בהם מובא תיעוד של ניסיון להמרת דת תמורת טובות הנאה – המשטרה לא מבצעת פעולות אכיפה.

לפני כחמישה חודשים פורסם כי קבוצות של מיסיונרים נוצרים פועלות באחרונה בשכונות חרדיות בערים בדרום הארץ, כשהם מתחזים לחרדים, ומנסים להמיר את דתם של התושבים. כך עולה מתלונות שהגיעו לכאן חדשות מצד תושבים באשדוד, קריית מלאכי, אשקלון, קריית גת ושדרות.

חרדי תושב אשדוד סיפר היום לכאן חדשות כי המראה שלהם אמין. "אפילו אני בתור חרדי חשבתי שהם חרדים – היו להם כיפות, חולצות לבנות ומכנסיים שחורים וזקן קטן. רק כשהסתכלתי על החומר שחילקו הבנתי במה מדובר. זה פוגע ברגשות הדת שלי, מה שמדאיג זה כשהם פוגשים מישהו שלא חרדי ומצליחים לעבוד עליו".

תיעוד מחריד: המיסיונרים הטבילו ילדים יהודים קטינים לנצרות

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שמראים כאן את הסרטון. לא טוב לנשמה שלנו לשמוע משפטי כפירה

לעורכי האתר היקרים:
אנא, כשאתם מפנים את התכנים אלינו, זה ממש לא לעניין להאשים אותם ב'עבירה על החוק'. זה תגידו בבית משפט. הרגש היהודי מספיק חי ותוסס כדי שתכתבו משהו בסגנון של: 'המרת דת בארץ הקודש' וכדומה. ה'בניגוד לחוק' הזה זה סוג של מלח על הפצעים, כאילו שבגלל זה צריך להזדעזע…

מי אומר שהוא יהודי ? מבלי להוריד מחומרת האירוע.

איסור חמור להראות כאלה סרטונים של הטבלה לנצרות למה הדבר דומה להראות סרטון של רצח

הורס את הנשמה לראות את הסרטון הזה. לא מוסיף כלום רח"ל

אל תתפתו אחר דת השקר . אם היה דבר קטן של אמת לא היו צריכים לעבוד על ילדים קטנים . הם דת של חמורים טמאים .שנשלחו על ידי השטן שתם זמנו אוטו טו המשיח בן יוסף ימחה את שמם ושם ובותם מן העולם כולל את הערבים הטמאים ואנשי השמאל הערב רב אשר בשר חמורים בשרם . ימח שמם עוד מעט ונגמר לכם . ויגיע עית התשלום . אתם תרקדו מרוב חום מתחת רגליכם . מסריחים ביוגדים טפשים נואפים .
ימח שמכם וכל הדת הטמאה שלכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו