אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

משבר בתח"צ: מיליוני שקלים לא הגיעו לחברות שמאיימות בשביתה

פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות טוען: בהחלטה חד צדדית ומבלי לתת התראה מספקת, הודיעה ממשלת ישראל לחברות כי בכוונתה לקצץ ב-20% בתשלום הסובסידיות הנדרשת להפעלת התחבורה הציבורית. ביום ראשון: שיירת מחאה

בהחלטה חד צדדית ומבלי לתת התראה מספקת, הודיעה ממשלת ישראל לחברות התחבורה הציבורית הפרטיות בישראל (מפעילות האוטובוסים) כי בכוונתה לקצץ ב-20% בתשלום הסובסידיות הנדרשת להפעלת התחבורה הציבורית, כך טוענים בפורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות. עוד נמסר לחברות כי במידה ולא יימצא פתרון, החל מנובמבר לא יינתן כלל תשלום.

לאור העובדה כי לא נראה באופק פתרון לבעיה, הודיעו חברות האוטובוסים כי בהעדר התקציבים הנדרשים לא ניתן יהיה להפעיל את מערך התחבורה הציבורית כסדרה החל מה-3 בנובמבר ולשלם את שכר העובדים. ביום ראשון הקרוב, יקיימו החברות שיירת מחאה בת 40 אוטובוסים של כלל חברות התחבורה הציבורית הפרטיות לכיוון לקריית הממשלה בירושלים. השיירה תצא לדרכה בשעה 07:00 ממחלף שפירים ולשם גם צפויה לחזור בסיומה.

יער אמיר, ראש פורום תח"צ: "ממשלת ישראל בחרה להפקיר את אחד השירותים החשובים ביותר במדינה בצורה שעלולה להוביל למשבר תחבורתי מהחמורים שידענו עד היום. נדרש למצוא פתרון מידי וארוך טווח לטובת משתמשי התחבורה הציבורית והעובדים". לטענתם, החלטה זאת קלעה את החברות לבעיה תקציבית חמורה, ולחסור יכולת לשלם את שכר המועסקים, לצד תשלומים לספקים השונים, ועל כן ידרשו להפסיק את שירותיהן.

פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות מאגד תחתיו את כל חברות התחבורה הציבורית הפרטיות, בהם אפיקים, קווים, מטרופולין, סופרבוס, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, דן בדרום, דן בצפון ודן ב"ש.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממשלת ישראל ממשלת גויים. אין מקום ליהודי טהור לשבת עם עבריינים כאלה.
יהרג ובל יעבור. אתם לא אור לגויים. הייתם ללעג וקלס בארצות הגויים. ומי מכם? החלשים ביהדותכם. החילונים מביניכם. הנאצים שנאו חילונים. בגלל החילונים באירופה באה שואה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו